Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Tenkte at siden alle vi prøvere går rundt å kjenner symptomer i hytt og pine, så kan vi jo lage en liste å hjelpe hverandre og finne ut av hva som egentlig er symptomer og hva som kanskje er innbilning det er mange som har veldig mange rare symptomer som det ikke står no om på symptomlista heller, så ikke vær redd for å si det selvom det kanskje "høres dumt ut"
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har litt murrring innimellom og er litt øm i spesielt høyre eggstokk.. Sånn som under eggløsning nesten. Så er jeg lettere svimmel og (dette er litt ekkelt) jeg blør når jeg er sånn ordentlig på do... Bare litt på papiret, og ikke ut fra bebiåpninga Noen andre som har opplevd dette???
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Vondt i hodet... Tok en nett-test om jeg trodde jeg kunne ha migrene og skåret topp.... med det kan vel likegjerne være graviditetstegn....... som alt annet Mener du at du blør fra toern ? Kan være hemoride - og DET er iallefall graviditetstegn !!!!!
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Hodepine er vel temmelig vanlig det trur jeg... Hørte om ei som hadde fått utskrivi migrene-medisin, men 3 dager senere viste det seg å være en liten graviditet i stedet! Ja... Fra toer`n... Flaut det her... Noen ganger skulle jeg ønske de fortsatt hadde anonym-knappen her... Menmen er herider sånn du bare får når du er gravid? Og forsvinner det a seg selv?
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Glemte å nevne at jeg også har hatt litt vondt i ryggen, helt nede ved korsryggen og så litt ut på sidene... Men er ikke det litt tidlig å merke sånt da...? Huff! Får jo såååå mye symptomer at skulle jo trudd jeg venta trillinger hver pp!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 jeg har noen stikkinger i høyre side, og er trett og sliten+ at puppene mine begynner og bli ømme igje. Hadde SA for ca 1 mnd siden, og er HELT sikker på at jeg hadde EL på fredag, kjentes sånn ut. Så er litt spent på om egget driver og fester seg nå.
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg krysser alle kroppsdeler for deg også jeg L.N.B! Du må holde meg oppdatert, så jeg vet når jeg ska gratulere!
TussiLussi Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Hemorider kan komme hos alle det.... Men det er ganske vanlig hos gravide, nettopp fordi man får litt tull i tarmsystemene _:-) Du får hemoridekremer på apoteket reseptfritt, har ikke sett om disse ikke skal brukes av gravide - så sjekk det. ( min mann er plaget men må sende meg på apoteket etter krem for det er så flaut....)
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 Hahaha Skjønner han godt jeg! Er jo ikke akkurat det man snakker høyest om.... Kanskje jeg får ta å undersøke det der da, men er ikke vondt eller no, bare litt på papiret en gang i blandt... Enda jeg har fått negativ test nå, er det fortsatt vanskelig å tru det. var SÅ sikker denne pp... Men er kanskje fordi jeg hadde en MA for ikke så lenge siden, så nå har jeg fått for meg at bare jeg gjør sånn å sånn så sitter den me en gang! Rar jeg...
TussiLussi Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Jeg var veeeelig gravid forrige pp !!!! Tilogmed etter TR!!!!! ( slå den da !) Hadde Tr i 48 timer uten smerter og symtomene fortsatte å være der til nyEL..... sånn kan det gå. Ikke like mange symtomer denne gangen, men kanskje det er mer positivt tegn
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2007 Oioioi! Får da inderlig håpe at evt innbilte symptomer forsvinner hvis tana melder sin ankomst, hvisikke trur jeg min kjære blir helt gal....!! Jeg går jo rundt her å maser i et sett jeg om kvalme og smmerter i korsryggen og rare følelser og you name it! Huff.... trur virkelig ikke noen a oss er så lette å ha me å gjøre rundt disse tider...Hehe Men men, det er jo bare for karene å treffe blink det, så slipper de mer syting om det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå