Gå til innhold

oppdatering 2 fra Mimmi`80 og Oliver

Anbefalte innlegg

Vekt og høye er utmerket i forhold til alder. Legen sier at blodprosenten er litt lav og ville derfor sende oss til utfyllende prøver på sykehuset. Fortalte også at han sov fra kl 10 til kl 19 i går og dette syntes legen var mye.... vi får se om vi får sove hjemme i natt da. Jeg var våken i nesten hele natt for å passe på ham, da han gulper litt magesyre, prøver å svelge og hiver da etter pusten fordi de smaker vondt :( ja,ja....sykehuset er jo den beste plassen å være når en er litt syk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8411860-oppdatering-2-fra-mimmi80-og-oliver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan alle ta lærdom fra deg, Mimmi: Det er viktig å stå på krava og kreve å bli hørt! Ønsker dere lykke til, og håper at dere slipper å sove på sykehuset. Uansett er det jo flott at dere får skikkelig oppfølging.

Og så må du ikke glemme å oppdatere oss:)

da har vi tatt prøver. resultatene blir ikke klare før i morgen. ringte derfor legen og spurte hva jeg skulle gjøre. fikk bare snakke med kontordama. hun sa at dersom ikke sykehuset holdt oss igjen skulle vi dra hjem. jeg sa at de ikke får res. før i morgen og spurte hva jeg skulle gjøre. hun svarte at legen er tilbake på MANDAG så jeg kunne få time da. Ikke aktuelt sa jeg, jeg kommer i morgen. Men da er det ikke sikkert vi har fått res. svarte hun, det kan gå noen dager før vi får de fra sykehuset. Da får dere ringe etter dem i morgen ! sa jeg, jeg kommer innom dere uansett sa jeg og la på. FY FASAN !! Gutten er bare 6 uker og de forventer at jeg skal vente en uke !! nei takke meg til.... dritt kjærring.

ringte legevakta nå, da oliver er betydelig slappere i dag enn i går. dama sa at det ikke hørtes bra ut i det hele tatt og bad oss komme med en gang for en sjekk.....hmm....skal dette aldri ta slutt ???

da ble vi sendt hjem igjen etter konsultasjon med barnelege. Legen vurderte innleggelse, men fant ut at det ikke var noe de kunne gjøre for oss som vi ikke kunne gjøre hjemme. Fikk beskjed om å legge noe under madrassa for å unngå at han svelger oppkast, amme i løpet av natta og ringe med en gang dersom han ikke tar puppen eller slutter å bevege seg så mye.

Annonse

Bra at du står på kravene!!! Rart at man ikke får bedre oppfølgning når babyen bare er 6 uker!!!

Håper Oliver snart blir bedre! Har tenkt masse på dere i dag, krysser fingrene for at prøve res. skal være fine og at gutten deres snart er frisk!!

i natt bæsjet han to store blaute greier, sovnet fort igjen. Til mårran i dag ble jeg møtt av et kjempeglis :) og han fortsatte å smile på stellebordet og ligger nå må magen og pludrer for seg selv uten å gråte. Han er oppmerksom og fin. Han er en helt annen gutt enn jeg har hatt siden fredag. Det er så deilig i dag :) !!!! Jeg skal ringe for å høre resultatene på blodprøvene, men det viktigste nå er at Oliver har vist en BETYDELIG fremgang i atferd :) HURRA....*et lettet mammahjerte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...