Emmeline med spire Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hadde IKM i går, men fortsatt ingen TR. Har ikke testet enda, skal kjøpe tester i dag. Vil det gi utslag på test i ettermiddag/kveld, eller burde jeg vente til i morgen tidlig? Er ikke akkurat en tålmodig sjel av meg. Takk for svar!
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Hey=) Det KSN gi utslag i kveld, hvis du går lenge uten å tisse først, men beste er morgenen Kjøp en pakke me to da vel, det gjør jeg når jeg er så utålmodig! Å si for all del åssen det gikk! *klem*
Emmeline med spire Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Takk for svar Da skal ikke jeg tisse før jeg kommer hjem Men løper på do 3 ganger i timen for å sjekke om tanta er kommet. Føles sånn hele tiden! Men min tr pleier å komme på tida hele tiden så... Får kjøpe 3 tester så jeg kan ta en i kveld, en i morgen tidlig og enda en bare for å sjekke at jeg ikke ser syner. Hvordan ligger du an i pp? Venter du på IKM? Klem
mi89 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 unnskyld at jeg spør men er litt ny i dette :S hva betyr alle disse forkotelsene pp,ikm,tr?? pliz vil så gjerne forstå de.
Emmeline med spire Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Det fins en tråd her som heter nyttig info til prøvere eller noe sånt. der finner du svar på det meste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå