gledeseg:) Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Er det noen som har vært på kurs og omvisning på Ullevål? Hvilke kurs var dere på eventuelt, og var det verdt det?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Vi var på fødselsforberedende kurs, og det var virkelig verdt det synes jeg! Både mannen min og jeg lærte masse og føler oss litt mer sikker og trygg på alt som skjer rundt fødselen nå. Så, hvis du har mulighet bør du absolutt gå
gledeseg:) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 hvor langt på vei var dere da dere var der da?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg var i uke 35. Tror alle de andre var ca like langt.
Millapril Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hei Vi var på kurs på Ullevål i min uke 36. Kurset het: Barseltid, barn og amming, samt omvnisning. Det var et veldig bra kurs for både samboer og meg selv. Tok for seg tiden etter fødsel og hva som skjer i barseltiden. Mye fokus på amming, som jeg synes var veldig nyttig. Anbefales veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå