Gå til innhold

en skremmende opp levelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, dette blir mitt siste innlegg på en stund her inne til neste gang jeg blir gravid.

Var så heldig å få med meg prinsen hjem sist uke etter 8 dager på sykehuset pga gulsott. skulle tilbake på kontroll sist torsdag on morningen. Reiste opp og tok blodprøven, gullet sovnet på hjemveien, men det som var så skremmende var at jeg ikke klarte å vekke han 3 timer senere, var helt slapp og ingen respons. Full fart opp til sykehuset og sprang med ungen i armene gjennom sykehuset opp på barne avd, de tilkalte lege i full fart. fikk heldigvis liv i prinsen min etter en stund, viste seg at han ikke hadde fått i seg nok mat, selv om jeg ammet en time hver tredje time, pluss pumpet meg og fikk i han det.

Stakkeren var helt utkjørt etter gulsotten og lite mat. Vi låg på sykehuset i 5 dager denne gangen med sjekk av gullet mitt hele tiden, masse blodprøver, og mammaen pumpet seg for harde livet, fikk i han mat med flaske hver tredje time, tok litt tid da han sovnet hele tiden.

I løpet av de 5 dagene la han på seg 160 gram yoho, var en gledens dag da vi kom hjem igår.

Må nå pumpe og bruke collet til prinsen min, han spiser kun av flaske, gidder ikke suge, helt greit er bare glad at han spiser jeg og som legen sa, noen barn er rett og slett for late til å ta pupp, og foretrekker flaske.

Historien endte nå godt, ønsker alle dere andre som fremdeles har stor mage en forteffelig fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, tror jeg hadde blitt livredd!! Godt at det hele endte bra da! Lykke til videre som mamma:)

Skrevet

Huff, det hørtes skummelt ut ja! Godt det går bedre med nurket ditt nå da:) Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...