Gå til innhold

barn fra tidligere forhold.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboern min har ei datter i fra et tidligere forhold. hun er snart 5 år gammel. Da jeg ble gravid sa han at han håpet på at det var ei jente. men etter en UL fikk vi bekreftet at det er en gutt. Jeg ble jo åverlykkelig<3 Å han sa han ble det og. Han sa at han egentli hadde ønsket seg en gutt, men torte ikke si det i å me at vi trodde det var ei jente. (Pga Mange jente tegn). Mener han det, eller er det bare noe han sir? jeg blir så frustert. Er hans førstefødte mer spesiell en denne som vi får ilag? Alle sier jo at det er den første som er mest spesiell. Jeg vil at vårt barn å skal være spesiell. Er det bare jeg som er teit???

Fortsetter under...

Hei på deg.. Føler vel at jeg har hatt mange av de samme tankene som du har hatt. Først og fremst vil jeg si at du er overhodet ikke teit!

- Og jeg kan love deg en ting: Deres felles barn blir like spesielt som hans første! - Uansett hva hormonene og følelsene dine sier deg..

Min mann har en datter på 7 år, og da vi skulle på UL så sa han nettopp det samme. Vi snakket litt om det, og jeg fant ut at eneste grunnen han trodde og håpet på det, var fordi han klarte ikke forestille seg hvordan det var å få en gutt... - Men nå skal han få det: om ca 8 uker. Og han gleder seg. Og det blir stort for ham, fordi han har aldri fått en gutt før, og det er stort bare det!

Alle barn har en spesiell plass i sine foreldres hjerte. Om det er 1., 2. eller 6. mann. - Det er fordi barna er unike, og det vil du også merke når du evnt. får flere barn som er dine!

Håper du kan roe deg med tanken på at du nå skal bære fram et barn som skal gi deg og mannen din masse glede, et barn han skal få tilbringe hver dag med (ikke dele omsorgen med en annen) og han får gleden av å oppleve det å få en sønn!

Gratulerer med spiren i magen, og masse lykke til i svangerskapet!

sambo har ei datter fra tidligere forhold. Han var sikker på vi skulle ha ei jente, men på UL viste det seg at de ble en gutt . Han ble overlykkelig, for han har jo ei jente fra før, og nå får han begge deler !! va ekstra stas at det var en gutt, for da kan han dele mer interesser med den gutten. Sånn som biler, mekking osv.-- (selv om det ikke er en selvfølge at pjokken interesserer seg-- men de blir vel mer pappa og pappating enn mamma og mammating.. )

Så nå blir det bilbane i fødselsgave når lillegutt blir født.. hehe.

Kan jo være at han trodde de ble jente siden han hadde jente fra før? At han ikke klarte å forestille seg gutt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...