Gå til innhold

Får man vognen ferdig montert eller "flatpakket"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spm fra førstegangsmor...

Vi har deponert på vogn og vil utsette å hente den så lenge som mulig siden vi har liten plass i leilighet. Men leste plutselig om folk som strevde med å sette sammen vognen. Får man den flatpakket i kartong eller? Vi har kjøpt en emmaljunga city cerox 360...og gleder meg til å hente den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt kommer den nok i eske, men det er lett å slå vognenen opp og sette på utstyret.

Skrevet

Når jeg har kjøpt mine vogner så har de alltid montert de skikkelig for meg, fikset det "ekstra utstyret" jeg skulle ha på etc etc.

Skrevet

Når du henter vogna i butikken skal de kunne sette den sammen for deg!

KAn være lurt å spørre om hvordan man legger den sammen, legger ned ryggen, regulerer fotbrett o.l når man ført er der og kan få hjelp. Utrolig mange dumme ting man kan lure på når man står hjemme med en mer eller mindre anvendelig bruksanvisning...=)

Har satt sammen noen vogner selv, og det bruker å være veldig lett, så er vel ikke egentlig ikke noen krise uansett =)

Skrevet

Du kan be dem sette den sammen for deg :-) Det har alltid jeg gjort, med unntak av den gangen jeg bestilte vogn fra utlandet, da kom den "flatpakket", men var bare snakk om å sette på hjulene og litt div...! :-)

Skrevet

Takk for svar, tror jeg skal insistere på at butikken monterer den ja. Tror vi har nok med å finne ut hvordan alle funksjonene er, var skikkelig klønete når vi testet den i butikken ,-)

Skrevet

Vi klønte veldig, men fikk det til. Og da lærte vi jo litt om hvordan vi må legge den sammen igjen også, så det er jo verdt det. Må vel øve oss enda litt mer før babyen skal sitte oppi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...