Gå til innhold

Noen med erfaringer? Håper på mange svar=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag, har en dag til menstermin (som både legen, jordmor og jeg tror er rett.. tilogmed hu ene jordmora på sykehuset).. Da hadde jeg begynt å få litt åpning, og hun kjente hode til babyen, og sa at den lå veldig langt nede.. Er det et tegn på at det kan skje ting snart? Når babyen er kommet så langt ned? Hadde jo håpet at modningen skjedde litt raskt, men har skjønt på flere her at det kan gå litt tid enda.. UL termin er 18 mars, hu trodde i hvertfall jeg slapp å gå sååå lenge!

Noen med erfaringer?

Å så er det så lite liv fra den lille nå=/ Men det er vel fordi det er trangt inni der.. Kjenner dere mye fra deres små nå sånn helt på slutten?

Setter stooor pris på svar=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har litt åpning er du vel antagelig også moden??

De trodde ikke jeg ville gå til termin sist heller, men hun kom da 19 dager etter termin..

Så tror fødslen kan starte alt fra idag til om noen uker.

Det er jo mange som går med flere cm åpning lenge..

Tror det beste for en selv er å ta høyde for å gå minimum til termin, og gjerne litt over også..

Skrevet

Forrige svangerskap var jeg 3 dager på overtid da deler av vannet gikk og riene startet 6 timer etter det. Sønnen ble født 2 dager etterpå for jeg åpnet meg nesten ikke før den siste natten på føden! Lå der 2 netter m rier før sønnen ble født! Så jeg tror nok du slipper å gå så lenge. Nå har jeg 69 dager igjen til termin så jeg kjenner fortsatt masse liv. Men på slutten med sønnen ble han roligere. Tok endel saft prøver for å være sikker på at alt var bra m han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...