Gå til innhold

Nå er jeg sur...

Anbefalte innlegg

Nyss hjemkommet fra utlandet for å føde,ringer jeg føden på St.Olavs for å avtale omvisning på føden,men dengang ei. Fikk beskjed om at jeg var alt for sent ute,de hadde ikke kapasitet til mer enn 8 hver mandag.......Håper jeg ikke får samme svar når jeg skal føde......

Førsteinntrykket er i allefall ikke spesielt godt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8410923-n%C3%A5-er-jeg-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det er jo forståelig. Man kan jo ikke regne med at man kan få plass på kort tid når det er så og så mange plasser tilgjengelig.

Men håper for deg at du får føde der dersom det er det sykehuset du ønsker å føde på. Men som det er i Oslo området også, man kan bli tildelt sykehus plass men hvis det er fullt hus den dagen du kommer så kan de sende deg til neste sykehus...

Men forstår du er skuffet, det er det lov til å være... FÅr du være med på neste omvisning da? Jeg kom også hjem fra utlandet med min første, men jeg valgte å ikke ta noen omvisning, og det gikk helt fint uten:D

Lykke til videre.

hei. hvis du vil -kan du få min "plass". Jeg skal på omvisning den 12.mars, men har vært inne på avdelinga etter en skade og fikk jo sett alt, så jeg trenger egentlig ikke den omvisninga..

glemmer hele tiden å ringe og avbestille...

ta kontakt!

Å det hadde vært supert,så snill du er! Hvordan ordner vi det rent praktisk,trenger jo ditt fulle navn hvis jeg skal ringe til føden og si at jeg har fått din plass.

Grunnen til at jeg då gjerne ville ha omvisning er at jeg ikke er herfra og aldri har vært på dette sykehuset.

Mailadressen min er [email protected] hvis du vil være snill og sende meg en mail.

sendte mail til deg!

gi beskjed hvis den ikke kjem frem, da jeg fikk itj no melding om at den ble sendt.

når jeg ventet min første, valgte jeg å føde i utlandet (hvor jeg studerte) for å slippe det stresset...

Håper det ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...