♥sjiga♥ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 husker ikke noen og jeg som jobber med barn. flau ja vi har lille petter edderkopp hode skulder kne og tå og så er det tomt gitt noen som kan skrive noen med bevegelsesforklaring til meg hvilke synger dere for småttissene deres.
selfangerkjerringa Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Bake bake kake Trille trille bolle Rulle rulle kringle og BOMS inni ovnen!
selfangerkjerringa Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Og her er forklaringa, selv om den nok er ganske innlysende: Bake bake kake: lat som du har en deigklump mellom hendene som du pakker sammen Trille tille bolle: sirkelbevegelser med hendene, som om du triller ut boller Rulle rulle kringle: beveg hendne i sirkler rundt hverandre Boms inni ovnen: goes without saying...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 ro ro ro til fiskeskjær (ror med armene) mange fisker får vi der. 1 til mamma (opp med en arm og ro litt videre) 1 til pappa 1 til mormor 1 til morfar og to (begge armene opp) til den som fisker dro og det var lille Thea mor:-) og klappe klappe søte (klappe hendene) dyppe den i fløte (dyppe) stikke med en liten pinne (stikke pekefingeren i andre den andre hånden)snurre så i sirup inn (snurre hendene) og husja inni ovnet (henden over hodet) Alltid veldig morsomt så har vi jo "og gubben og gamle lå og dro og kunne ikke få opp rota"
♥sjiga♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 tusen takk vilgjærne ha flere noen som gidder ?
anneh Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Regle: Gå i skogen, gå i skogen (gå med bena til baby) hogge ved, hogge ved (kryss bena og dunk dem mot hverandre) fryse på føttene, fryse på føttene (gni føttene sammen) løpe løpe hjem igjen, løpe løpe hjem igjen (løpe med bena) Både på denne og den neste er det best at babyen ligger på gulvet, syns jeg. En til: Spring etter vatten, spring etter vatten (løpe m bena) hopp over gjerdet, hopp over gjerdet (løft opp baby litt i bena) spring etter vatten, spring etter vatten øse i, øse i (vri babyen til hver side etter bena) springe hjem igjen, springe hjem igjen, hopp over gjerdet, hopp over gjerdet springe hjem igjen, springe hjem igjen øse ut, øse ut (samme som øse i) Har lært disse + flere andre på babysang. Det er virkelig å anbefale. Jeg går på frelsesarmeen sitt opplegg. Vet de har det mange steder!
mams1979+2små Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Sang: -er du veldig glad og vet det ja så klapp, er du veldig glad og vet det ja så klapp, er du veldig glad og vet det så la alle mennesker se det, er du veldig glad og vet det ja så klapp.... (så bytter man ut å klappe med å vinke, trampe, hoppe, danse, smile, osv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå