Gå til innhold

Oktober: Nå kommer tennene....

Anbefalte innlegg

Jenta mi gir tydelige tegn på at det klør i munnen. Har i det siste spist hele hånden, gnagd på en av mine fingre, spist på alle lekene sine (heller i munnen enn å studere dem, ja), og noen ganger roper hun ut av fortvilelse fordi det klør.

Smører på dentinox når det er ille, men den varer ikke lenge. Har også biteringer.

Ser ingen av tennene enda, så det kan vel ta litt tid før den første vokser frem.

Andre oktobernurk som har fått eller holder på å få tenner?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8410579-oktober-n%C3%A5-kommer-tennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt har gnagd på alt han kommer over siden han klarte å få ting inn i munnen. Den siste uka har han sikla som et uvær og i helgen ble han forkjølet også. Og i går tittet tanna fram!!!! Klarer ikke å se den, men kjenner den godt. De rasper:)

Her har de 2 første tennene kommet:-)

Den første dukket opp 14. febr. og neste for noen få dager siden. Har vært endel våkenetter pga disse tannebissene, og han har konstant hatt fingre i munnen stakkar.. De to siste nettene har han sovet bedre igjen, heldigvis:-))

Her også klø's det i ett sett! Men ser ingenting, og kjenner ingenting!

Hos eldstemann var jeg derimot sikker på at tennene skulle komme da han var tre mnd, for da startet tegnene... Han var ti mnd da første tanna kom! Hehe! TÅLMODIGHETSPRØVE!!

Annonse

Lillesnupp er fem måneder og har siklet som en blodhund de siste 2mnd. Jeg har vært sikker på at tennene har vært på vei, men ingen tenner har dukket opp. Det virker som det klør for hun gnager på ALT spesielt godt liker hun å gnage på div kroppsdeler til mamman sin.. fingre, hake arm.. alt hun får inn i munn.

Roper ut sin fortvilelse gjør jenta mi også.. Ser noen små hvite prikker på gummene også er det et hvitt "riskorn" på høyre vampyrtann Har ventet lenge på at den skal komme, men den vil ikke ut ser det ut som

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...