Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg vet det høres sprøtt ut men hvis jeg hadde kunnet skulle jeg tygd i meg en bøtte med jord..... Når jeg er ute og går i skogen og det lukter vår, får jeg lyst på jord (ikke det at jeg har spist det noen gang), men det lukter så godt! Det har klikka helt for meg tror jeg, må bare holde meg i skinnet : )
Skilpadden Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har mest lyst på søtsaker, men synes faktisk bensin og eksos lukter veeeeeldig godt....
BellaBlå Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg sitter i skrivende øyeblikk å lukter på en avis, så det er nok ikke bare deg det har klikket for. Aviser/trykksverte er for meg en erstatning for det som lukter best i hele verden, nemmelig eksos/bensin(forstår at det ikke er sundt, så tyr til aviser). Det eneste jeg er opptatt av for tiden er å lukte på ting som: gummi (dekk ol) ting som inneholder tea treeolje eller ekalyptusolje, trykksverte(jo mer jo bedre) garasjelukt og eksos. Har aldri vært med på noe så sykt i hele mitt liv!!!
Kondis som en murstein Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Har lyst på sand jeg... Kjempe lyst!!! :-S
En liiiten til. Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Æ vil ha kritt,nesten så æ må ut å kjøp enkelte ganga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå