Gå til innhold

Ekstremt sliten, slapp og trøtt. Lite energi!

Anbefalte innlegg

Hei!! Lurer på om det er andre som føler seg så sliten som meg. Det er nesten så ille at det begynner å irritere meg litt. Jeg har liksom ikke energi el overskudd til noe akkurat nå. Jeg pleier å trene ganske mye. Nå orker jeg nesten ikke gå, og føler kroppen er mye svakere enn på lenge. Dette er kanskje ganske normalt? Men håper slappheten gr seg snart. Den plager meg faktisk mere enn kvalmen... Noen andre som føler seg veldig slppe??

Fortsetter under...

hei!!!

Hörtes ut som du er ordentlig sliten ja. Jeg har også värt veldig sliten, men er ute å går 7-8 kilometr to ganger i uka. Jeg er veldig plaga med hodepine og er veeeeldig trett selv. Kan nesten sove rundt tror jeg... helt utmatta!!!

Du får ta det med ro og pröve og gå litt ute i lufta det synes jeg har hjulpet, enn hvor trett og uopplagt jeg har värt.

Lykke til videre!!

anki 74-mod

Heia!!

Nesten som om jeg skulle sagt det selv.... Jeg har flere ganger i løpet av arbeidsdagen (jobber på kontor - vi er 3 på min avdeling som sitter i samme rom) gått på dametoalettet, låst døra og lagt meg ned på gulvet i fem minutt, bare for å hvile litt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...