Gå til innhold

Noen som skal el teste denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa er jeg igang igjen...og denne pp-en SKAL det lykkes. Er bare dag 8 idag men jeg testet likevel jeg, bare for sikkerhets skyld (det er tull, jeg er bare utaalmodig...og jeg hadde en test igjen).

Skal kjoepe fler tester imorra, til gynekolog og, aa bli sjekka. Og saa er det TAKE OFF!!!

Krysser fingrene for at det klaffer for oss alle denne ganga. Og gratulerer til dere som er blitt gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja jeg skal el-teste denne uka. Regner ut med kalkulatoren på babyverden, at el er til helgen. Sist TR var litt rar, så jeg er litt usikker på om det stemmer da. Pga at jeg hadde endel slim i dag trodde jeg kanskje det var el-slim, men fikk neg. cb-el-test både i går og i dag så da var det kanskje spermrester (hvis det kan komme ut over et halvt døgn etter da???)

Skal teste hver dag ut uken nå, så da håper jeg jeg finner EL.

Flere som er verpeklare?

:o)

Skrevet

Hei hå!

Jepp, skal teste etter EL denne uka jeg også :) Er på dag 10, så begynner testingen i kveld. Sitter bare nå å venter på at jeg må tisse... hehe :)

Klem

Skrevet

Hvilken EL-test bruker du. Jeg bruker CBdigital (clea blue).

Er det slik at man må vente minst 4 timer etter man har vært på do før man tester? Leser jo på pernille.info at man ikke skal teste om morgenen for da kan man ha naturlig høyt nivå av LH uten å være gravid.

Har noen greie på dette?

Skrevet

Jeg bruker QR. Prøvde cb dig men den holderen funket jo ikke. Og jeg har funnet el med qr før (ikke at det ble noen baby av det, men). Mener jeg leste noe om en gang at det var best å teste på ettermiddagen da det er da egget blir sluppet. Men så viser jo el tester positivt FØR egget ble sluppet, så vet ikke jeg. siden jeg er testoman kan det tenkes at jeg tester både morgen og ettermiddag..denne el skal det klaffe!!

Den burde komme i helga, og det passer jo kjempegreit - litt ekstra tid og avslapping da.

Skrevet

jeg er i samme båt som deg. Kjempe utålmodig, og veldig klar! har kjøpt 23-pk fra billigtester, -nå skal det testes hver dag, jeg skal ikke gå glipp av el denne gangen!! (=

Skrevet

Hei hoppsan! Jeg bruker også billigtester. De funker helt greit. Har også hørt det der med at egget ofte slipper på ettermiddagen, og dermed kan være et triks å ha sex på ettermiddagen. Men skjønner ikke helt hvor effektivt det kan være, siden de fleste sier det er best at svømmerne ligger å venter på egget.. Testing etter EL på ettermiddagen har nok neppe noe med det å gjøre siden LH stiger 12-36 timer før selve eggløsningen. Men jeg har derimot hørt at en bør ta EL-test på ettermiddagenav en annen grunn; på ettermiddagen er sannsynligheten størst for at resultatet blir riktig i forhold til konsentrasjonen av hormonet. Jeg pleier å prøve å begrense væskeinntak etpar timer før jeg tester. Det å la være å tisse 2-3 timer før er en verre oppgave.. hehe. Typisk at jeg alltid vil skikkelig tisse flere ganger før testetidspunktet mitt! :D Litt av et styr dette her.. hehe

Klem

Skrevet

Ja, ja ingen verping i dag heller, og nå er jeg verpesyk!!!! :o)

Har hørt litt forskjellige meninger omclear blues el-test. Er det flere som har noen erfaringer med denne testen? Håper så veldig at jeg finner EL snart!

Lykke til på jakt etter EL alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...