Gå til innhold

Noen som vil anbefale en barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i by og ønsker:

- 3-hjuling

-God plass under vogna (så jeg kan handle..)

- Lett å få med på tbane/trikk

- Lett å pakke i bil (skal ikke ta for stor plass)

- Bruke som "bilsete"

- Mulighet til å skifte ut "babybaggen" til "sittesete" når gutten vår blir større (mulig det heter kombivogn..?)

- Ska se koselig ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se på easywalker sky eller tfk joggster twist. Tror de oppfyller de fleste kravene dine. Begge disse har også veldig gode babybager, tfk sin er størst.

Skrevet

Litt usikker på hva du mener med skal brukes som "bilsete"?

Hvis ikke så tror jeg nok TFK vognene vil være noe for deg ;-)

Skrevet

Absolutt TFK joggster twist,oppfyller alle kriteriene dine!

Skrevet

eneste minuset med tfk vogna er at når sportsdelen er på så er det litt vanskelig å få litt større ting under vogna.

Når ryggen er nede er det veldig vanskelig å komme til.

Skrevet

Vi bor i Bergen sentrum, har liten bil (polo) og strevde med å finne en lett vogn som passet i baggasjerommet. Prøvde ut 19 modeller..falt på emmaljunga city cerox 360. Den får plass, er ganske lett og har ikke tre hjul men to fleksible foran. Virker veldig god og lett å kjøre. Vi har også kjøpt bilsete som kan festes på, babybag til første 6 mnd og senere blir det en ganske solid sportsvogn. Ok med plass til å handle, dette er virkelig mangelvare på mange av vognene jeg har sett. Greit nok for dem som alltid kjører bil, men et must for oss som skal spasere til byen og ta med varer hjem ,-)

Lykke til på jakten!

Skrevet

Takk alle sammen!:-) Med "bilsete" mener jeg babybag som kan festes i bilen..

Skrevet

Da er TFK utelukket...Og ikke for å være den kjipe masekjerringa, men det er absolutt IKKE anbefalt å ha barnet i bag i bilen, finnes ikke sikkert for fem flate øre... Bare se inne på trygg trafikk sine sider så skjønner du hvorfor...

Skrevet

Jeg trodde det faktisk var forbudt med barnet i bag i bilen?!....

Skrevet

Hvor fant du det om nett i bil? Jeg var inne på Trygg Trafikk sin side, og fant egentlig ingenting om det, bortsett fra at de ikke ville anbefale, det var i et svar på spørsmål.Har tidligere hørt at noe av grunnen til at nett kommer dårlig ut, er at barnet ligger løst i baggen, men nå kan en jo feste seler i baggen, ihvertfall i 07-modellen til Simo. Mener at jeg har lest, men kan ikke komme på hvor at det da ble mye sikrere. Vet du noe om dette?

Skrevet

Hei..

Jeg har lyst til å anbefale Peg Perego sin nye 3-hjuling! Den heter GT3, og har faktisk samtlige av de egenskapene du er ute etter, + en del till..

Klikk deg inn på www.pegperego.com og under linken juvenile finner du vognen. Den kan du kjøpe bagen som heter Navetta til, en stor og romslig bag, og sittedelen er selvsagt separat.

Vognen veier kun 9 kilo og den er liten sammenlagt.

Jeg har bestilt min, men gjennom butikk i Fr.Stad. Fru Lyng kan også skaffe den til deg, men de ble faktisk nesten 2000kr dyrere.. Aner ikke hva slags mellomlegg de skal ha, men det ble verd en kjøretur til Fr.Stad i allefall.

Skrevet

Det er kun bebe confort vognene som har godkjent bilsikring på bagene.

Skal du da ha en tre hjuling så er det high trek du vil ha.

Den er liten og lett og fin og bra på alle måter.

Skrevet

neida Peg Perego sin Navetta bag har også godkjent bilsikring på bagen sin og det samme har Jane Slalom Pro..

Skrevet

Hartan Skater - vi er kjempefornøyd med vår, og skal bruke den til nr 2 som kommer i sommer. Lett å pakke sammen, og tar liten plass. Samtidig er bagen en av de største på markedet. Også veldig fornøyd med sportsvogndelen, som vi fremdeles bruker til 2 åringen vår.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...