Gå til innhold

Lucia


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gjemmer meg! :-)

 

Neida, hanna har hatt treg mage. Nå kom alt....... det gikk fra nesten svart rimelig hardt til gulgrønt flytende. JÆVLIG.

 

Stakars stakars liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å huff... det er vondt for en mamma å se på... stakkars liten som sliter sånn... gir du henne noe mot treg mage? her er det malt, men vurderer å bytte til sviskesaft, siden Ask får så jævli mye luft i magen... selv om det ikke plager han, ser det ut som... avføringen ser egentlig greit ut... seig.. men han ligger og presser i hvert fall en time før han får det ut hver gang :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å gi malt i alle flaskene. Men så fikk jeg høre at man kan få vondt i magen av det også... så jeg prøvde uten. Det ble værre...

 

Med malt ser det ut som tykk, brunaktig softis. Renner ut i MENGDER når det kommer.

 

Nå var det hardere og vanskeligere å få ut.

 

Hvor ofte bæsjer Ask? Med malt er det i alle fall annenhver dag her.

 

Litt av et tema... :-)

 

ja, det var den maten som jeg varmer opp....

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen minutter å svare mens maten varmes opp... og Ask blir grinete, hehe... det kan aldri gå fort nok når han plutselilg finner ut at han er sulten *ler* da ønsker jeg av og til jeg kunne fortsatt amme... da må stakkaren ikke vente hver gang :o men men..

 

den siste uken har han bæsjet hver morgen. det renner ikke, men er ganske tynn... brun... av og til litt gulaktig. hvor mye malt bruker du? jeg tar en stor ss i kjelen når jeg koker opp vannet (nok til 6 flasker), og det er mengden som går i løpet av dagen nå... 6 flasker på 24t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...