Gå til innhold

Spm til alle FØDEKLARE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er aktiviteten hos knøttet ditt nå?

Det har roet seg betraktelig her hos meg de siste dagene. Fredag er jeg 39 uker på vei...

Det er mer "rulling/tar bølgen" der inne.

Mange tegn på at ting begynner å nærme seg! Jippy!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer sånn på når dere regner dere som føde klar er der barnets uke eller mors?

Skrevet

hei.. lillegutt har roa seg veldig de siste dagene.. er ikke så mange spark lenger, mere rulling som du sier:)

Skrevet

Hei er ikke like mye spark lenger men når det først er spark så beveger hele magen seg fram og tilbake.

Jeg kjenner mest rulling og bølgebevegelser som du sier også, pluss at det er en del "banking" med armer og hender.

Gøy at det begynner å nærme seg for meg også.

Har 19 dager til termin.

Skrevet

hei!

vesla var veldig rolig i forgårs. i går ble hun helt vill igjen, slik hun pleier å være. i dag er det også normal aktivitet. tror ikke det kommer til å skje noe her på en stund nei... men men, bare til å smøre seg med tålmodighet...

Skrevet

Jenta i magen min har vært veldig aktiv helt til nå. Nå er jeg i uke 40 (i følge bim) og jeg har 9 dager igjen til termin. bev. er anderledes, ikke så mye spark og sånn men mest at hun beveger og snus litt på seg brae, men det kjennes da!!! =)

Skrevet

Den lille i magen min er aktiv i perioder i løpet av dagen, spesielt rundt middagstider. Det er mest turning eller skubbing inni der, sånn at det kjennes godt under ribbebeina :) Ikke så mye sparking lenger, men jeg kjenner jo litt dulting på sidene :)

Skrevet

Det har roa seg betraktelig her og... syns nesten det er litt for lite liv nå jeg.

Skrevet

Veldig rolig - jku litt bevegelse innimellom, en periode på kvelden som det er mest aktivitet.

5. dagen etter termin i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...