Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste inn i går i 5 tiden pga vonde kynnere og mensmurringer etter slimproppen gikk for et par dager siden . på føden la de meg i CTG for reg evt rier og hjerteslag. Der var ingen rieaktivitet mens jeg lå det,bare litt kynnere og hjertelyden var fin,hun sjekket åpning og den var 2 cm og myk. Etter en halv time så fikk vi beskjed om å gå ned i lobbyen å komme tilbake om 3 kvarter fordi hun vil sjekke hjerterytmen en gang til ettersom babyem var helt vill inn i magen og pulsen var ekstrem høyy.. Når vi kom tilbake var det normalt , men så begynnte riene. De var opp i 91 men lå mest mellom 30 og 50 ikke regelmessige annet en i en kort periode.. Etter det sjekket hun igjen åpningen å da var den 2,5 cm.. Hun ville ha meg der overnatten siden jeg sist gang fødte nok så kjapt.. kl 0800 i dag tok hun en ny ctg .. me ujevne rier.. åpningen var fortsatt 2,5 cm og ganske moden mente hun,., Det ble til at jeg fikk reise hjem å se om det skjer noe mer. ER ikke i fødsel ennå ettersom det blir betegnet som maserier.. jaja det haster ikke er bare 35+3..Men begynner å bli sliten.

Noen andre her med åpning,moden og falske rier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

godt at du får god oppfølging. litt tidlig enna, ja, når du er i uke 36. håper det går bra med deg.

kunne tenke meg litt action selv! hehe! er 38+0 i dag, i følge ul. men har menstermin på lørdag da...

masse lykke til videre!! :)

Skrevet

Hei, oj .. lykke til, haaper alt gaar bra !

Ja jeg har hatt endel steeeerke kynnere de siste ukene (har termin söndag), og de har bare blitt sterkere og sterkere de siste ukene. Slimproppen gikk nok sist uke, og da jeg var til sjekk sist fredag hadde jeg en liten aapning og myk aapning. Mensmurringene har kommet og gaatt siden saa jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg lurer paa om d et er maserier jeg har ??

Selv om jeg bare har noen dager igjen og ting kan skje allerede idag som om ei uke, saa tar jeg meg en tur i byen ... tja det blir vel heller aa friste skjebnen det om plutselig vannet skulle gaa hehe

Skrevet

Har vørt plaget med sterke regelmessige kynnere i tre uker nå... føler meg helt utslitt.

Ble lagt inn på fredag da var de usikker på om ting var i gang... ble utskrevet lørdag, men i dag måtte jeg inn på kontroll igjen...

Har kun sovet en halvtime i morges, jeg nekter å gå tiden ut, men håper jeg klarer å holde ut til uke 37.

Mine kynnere har ikke påvirket livmorsshalsen noe særlig, ble en cm kotere, men daig var den lengere igjen,,,

Det var vist vanlig sa legen, 4 forskellige målinger på en dag, vil gi 4 forskjellige svar...Jordmora mi som jeg går til kontroll hos sa det ikke var mulig. Rart det er så menge delte meninger om det.

Vi får vel bre vente selom vi tørner gale snart, det værste er jo at jeg ikke sover, håper du ikke har samme problem...

Skrevet

Hei,

Vil bare ønske deg lykke til, ser vi har termin samme dag..

hadde ikke gjort noe om han her kom ut snart,går med ganske mye kynnere og små vond i ryggen,men regner med å gå til termin da, gikk ei uke over med dattera vår..

Begynte å pakke sykehusbagen i dag da, og så har jeg begynt å ordne i stad da..

Skrevet

Høres jo ut som om det ikke er så veldig lenge til det skjer noe, iallefall ikke 5 uker. Uansett du må ha lykke til, og pls hold oss oppdatert!!!

Skrevet

hei hei, jeg har og falske rier er i uke 36 nå og har ligget på "rugerommet" på barsel en uke nå. Jeg har en liten åpning, men tror den ikke var mer enn en halv cm sist de sjekka. Men alt er kjempe fint med babyen, selvom jeg selv begynner å blir litt sliten. Gleder meg så til å se lille gutten vår :-)

Jeg har fått tilbud om å blir på føden frem til fødsel og har takket ja til det er godt å være i trygge hender og bli dullet littt med. De regner med at jeg føder nå i løpet av denne uken eller neste, eller så blir den satt i gang uke 38 fikk jeg bekreftet fra legen i dag, kjempe spennt!

Ønsker deg lykke til:-)

Skrevet

Hei candy:) Hvor lenge har du vært plaget med falske rier? Er det din første gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...