Gå til innhold

De hellige EL-dager

Bella¨^ -med to små rosa-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var el-dagene her igjen!

Tror jeg da i alle fall.. Syklusen min har ikke vært helt patent etter sa'en i des - og noen særlige el-tegn har jeg aldri hatt. Satser på å telle dager i denne syklusen (må kanskje begynne å tempe om det ikke går).

Om jeg er tilbake i 28 dgr syklus er el nå på torsdag. Vi har hatt noen skikkelige runder i halmen både søndag kveld og i går kveld - og så satser jeg på videre forføring onsdag og fredag kveld.

Det er månedens plan - har jo lest at mannen kanskje bør spares til en skikkelig utblåsning, men det er jo litt vanskelig når en ikke har helt oversikt over el..

Lykke til til dere andre el-damer også - stå på og gjør mannen din lykkelig - Nillemannen går rundt med et flir om munnen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL tide er både hellig og herlig, synes jeg. Jeg også nærmer meg EL - sannsynligvis til helgen, så det er god timing :-) Vi har alt smug-startet prøvingen, men får prøve å redusere til annen hver dag rundt EL for å spare litt på svømmerne. Jeg driver heller ikke med temping eller testing, men vurderer sterkt å prøve EL tester denne pp - nå har vi jo rundet året med prøving, så kanskje vi bør bli litt mer "seriøse". Lykke til Nille :-) Denne pp'en kan bli din, vet du!

Skrevet

Kos dere begge to, og kom med hyggelige nyheter om ca to uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...