Gå til innhold

Vondt/ubehag i magen.Bekymret.


alleredemamma

Anbefalte innlegg

Jeg har sterkt ubehag og av og til vondt på venstre side under ribbeina. Sånn kvalmende følelse. Det forplanter seg av og til bak i ryggen. Jeg er 4+5 nå. Noen som har opplevd d samme eller vet hva dette kan være? Jeg har hatt det siden igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 4+4 ca og har endel vondt i magen, mye på kvelden og våkner på natta av skikkelig "mens smerter" som går i hele nedre del av magen og korsrygg, sånn at jeg må opp å gå osv...

Har du noe av det samme kanskje?

 

Det er ikke uvanlig å ha endel "menssmerter" i starten har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vanlig med vondt i magen i begynnelsen av svangerskaps ukene, men dene vonden som du beskriver tror ikke det er noe med graviditeten å gjøre for du sier at du har vondt under ribbeina,kanskje du er forkjølet eller du har vondt i nyrene, ta kontakt med lege dersom vonden er ikke i magen under navlen, for vonden som gravide for er samme som mens vondt!.håper det går bra med deg ,og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Takk for svar. Jeg får ringe lege dersom det fortsetter framover. Det er ikke i nedre del av magen nei, og ikke mensvondt. Egentlig ikke vondt...bare ubehagelig. Jeg får se det litt an. Kanskje det bare er luftsmerter. Håper det. Er litt bedre nå faktisk.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du burde sjekke om det er urinveisinfeksjon... minnes å huske at jeg leste noe om det.. vanskelig å merke om en har det når en er gravid, det kan ha litt udefinerbare symptomer men det kan også kjennes under ribbeina på ryggen.. vet ikke jeg...

 

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...