Gå til innhold

For en deilig natt:O)


Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Etter at vi la lillegutt i egen seng om natta,så sover han så mye bedre. La han klokken 19.45 i går(våken) Var bare inne hos han noen få ganger får å putte inn smokken. Sov som ei sten rundt 21.00:) Sov til klokken 02. Spiste og måtte bytte klær noen ganger forde han gulpa så fælt.Hehe. La han våken i sengen igjen rundt 02.45. Trodde at det kom til å bli hyl og grin fordi han ble flytta vekk fra oss. Men han var så flink atte. Ville ikke ha smokken,så ha lå bare å grynta i 10 min ca. Sov da søtt helt til klokken 8. Da lå han å smilte fra øre til øre når jeg titta oppi senga hans=)

 

Deilig natt med andre ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig godt når man får sove!

Magnus har hylt bare ei natt siden han ble født, og det var min feil, hadde spist blomkål:)

Nå legger vi han i 21-22 tiden, så er det mat en gang om natta, og en gang tidlig morgen, så sover han til ca kl 09. Deilig!

Når han spiser om natta er det gjort unna på 10 min, en god rap, og rett oppi vogga og sove videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig!! Søvn er undervurdert.....:)) Er så godt når man får en sånn natt:)) Frøkna her sover også 5-6 timer i strekk før amming om natta, det er kjempedeilig. Så nå er det bare opp til meg å komme meg i seng, men syns det er litt deilig med noen timer voksentid om kvelden jeg da, så er som regel ikke iseng før borti midnatt....

Har faktisk vekket henne og ammet når jeg har lagt meg, og det har ikke blitt noe trøbbel av det, men det virker ikke som det forlenger søvnperioden noe særlig. Våkner i tre - halv fire tiden uansett....

 

Herlig med litt rutiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!

 

Jeg er litt bortskjemt, lillegutt har stort sett sovet fra 11-6 uten amming fra han var 3 uker. Men i natt våknet jeg av at han hylskreik i 4-tiden, det har aldri skjedd før. Roet seg da han fikk mat, heldigvis. Håper ikke dette er en ny vane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig. Den lengste soveperioden her er 1. runde. Vi legger henne nå mellom 1900 - 2000 og da sover hun i ca 5 timer før hun skal ha mat. Etter det kan det gå alt fra 2 til 4 timer før neste gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...