Gå til innhold

Hipsters-hjelp!


Terningkast6-7 times lucky???

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har brukt hipsters når dere har hatt stor mage, altså hele svangerskapet? Hater mamma-truser, og fikk gnagsår under magen da jeg prøvde å bruke vanlige truser med nr 1.. Nå har jeg kjøpt noen hipsters, også lurte jeg på om disse trusene er såpass lave at de kan brukes hele svangeskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fungerte fint for meg i forrige svangerskap, og jeg var STOR. (Hadde en ekstra fostervannshinne og dermed dobblet opp med vann.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid fant jeg noen gode truser på Lindex. Ser ut som vanlig truser, men har U-fasong forran slik at den går under magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da... da skal denne damen på hipsters-shopping i dag... Mamma-telt-truser frister ikke, og ikke pokker om jeg vil ha gnagsår igjen heller... Men disse hipsters-trusene er jo geniale, og nydelige å gå i... Så lenge jeg vet at de kan brukes hele svangeskapet, så skal jeg jammen spandere på meg ett litet lager.. (kjøpte to på kiwi her om dagen, sånn bare for å prøve..) Takk for kjapt svar.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 for 99? Det jo billig... kanskje jeg får følge ditt eksempel...Kappahl bruker jo å ha godt sånn basis-undertøy de da.... må ta en tur og snoke litt gitt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipsters i blonder... ser ordentlig lekkert ut altså.. hehe.. de finnes ikke stramme.. og er nesten for lave.. veldig bra..h&m kjøper jeg.. får vel kjøpt det overalt nå + at det blir ikke kast etter svangerskapet.. hvis du ikke eser litt ekstra ut da ;):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale de man får kjøpt i dagligvare butikker på det sterkeste! Finnes ikke bedre og man merker ikke at man har de på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...