Gå til innhold

hatt menssmerte i magen i flere timer... normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkna i 2-tida i natt med skikkelig vondt nederst i magen.. hatt vondt siden da. kjennes ut som jeg skal ha mensen, men det skal jeg jo ikke... tror ikke det er kynnere heller for magen har ikke blitt hard..

hatt så vondt at jeg ikke har fått sove, såvidt jeg har greid å snudd meg i senga...

er dette normalt? flere som har hatt det sånn?

jeg er 37+4...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik begynnte min fødsel sist. Denne gangen har jeg hatt menssmerter av og på Den siste uka...

Skrevet

har hatt det endel den siste uka, men aldri så vondt som nå.. har liksom fått sove.

Skrevet

Jeg har også hatt menssmerter i noen dager. Det er særlig på morgenen og litt utover formiddagen jeg kjenner det best - og akkurat som du beskriver, så er det ikke noen sammenheng mellom menssmertene og kynnere. Jeg er 36+5

Jeg snakket med jordmora om dette, og hun sa ikke noe om at dette er unormalt, men det er nok et tegn på modning og at det ikke er alt for lenge til fødselen.

Skrevet

Hei, jeg har også menssmerter av-og-på, men ikke så sterke som du beskriver. Jeg har termin 9. mars.

Det er visst en måte å modne livmoren så den blir mykere og klar for fødsel i følge legen, så det er et godt tegn! :o) Ulempen er at det er umulig å si hvor lenge du må gå med disse mens-smertene før fødsel...

Så ja, det er normalt. Jeg hadde det ikke i forrige svangerskap, men denne gangen skal jeg tydeligvis slite litt med slike smerter før fødsel...

Skrevet

Tegn på modning??? Huff, jeg har hatt menssmerter av å på siden uke 27, og nå har jeg de hver dag ( 32 + 0 ). Spesielt etter/ når jeg går tur eller gjør noe fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...