Gå til innhold

Hipsters?

Terningkast6-7 times lucky???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Sniker meg litt inn hit fra første trimester jeg... Trenger hjelp fra dere damer med stoooor mage, hehe... Altså, jeg er 7 uker på vei med min nr 6... Har alt fått mage.. Men så lurte jeg litt på en ting, jeg hater nemlig mamma-truser! Hater hater.... Så jeg har kjøpt meg noen sånne hipsters.. Hvordan er disse å bruke når magen er blitt stor? (fikk "gnagsår" under magen da jeg prøvde å bruke vanlige truser med nr 1) så jeg tenkte at kanskje hipsters er såpass lave at jeg kan bruke dem gjennom hele svangerskapet... Kan jeg det tro? ( i såfall tenkte jeg å kjøpe flere, er jo sååå nydelig å gå i... Noen som har erfaring? På forhånd tak for all hjelp....( er til informasjon litt lav: 1,62.. så magen går rett ut, kan forvente en livvidde på bortimot 140 cm, *flirer*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipsters er topp hele svangerskapet! Kjøp heller litt store str, de har fine på hm!

Skrevet

*dytter litt*...

Skrevet

Jeg har brukt hipster hele svangerskapet og de er toppers! :) Bedre enn de store som sklir ned hele tiden! ;)

Kan trygt anbefales! :)

Skrevet

Flotters... Tusen takk for kjapt svar.. Da skal denne damen på hipsters-shopping i dag... *strake veien til hm*..

Skrevet

jeg bruker str 38 til vanlig og kjøpte inn hipsters fra hm i str 40 og 42.

Merker nå at de begynner å bli litt vide rundt magen fordi at tidligere har de ligget på magen (og blitt store) men nå er magen så stor at de ruller ned og legger seg under magen. Men det er ikke ubehagelig, de er tynne og behagelige de trusene der...fortsetter kanskje med dem etter svangerskapet også, men må nok kjøpe noen størrelser mindre!

Skrevet

Hei, bruker 38/40 til vanlig jeg.... Burde kanskje kjøpe 42 da? Vet du hva, jeg ble altså så glad jeg nå... endelig har jeg ett annet alternativ enn "telt-truser".. Tusen takk for hjelpen...

Skrevet

Jeg har hatt veldig lav mage hele tiden og har brukt hipsters. Jeg har ikke hatt noen problemer med gnagsåt eller at den ligger inntil magen og gnisser.

er verdt et forsøk å prøve i alle fall er det ikke.??

Lykke til

Skrevet

Har brukt hipsters hele svangerskapet. samme str hele tiden. synes de er kjempegode. De går under magen til meg enda da jeg bærer høyt.

Skrevet

2 dager igjen til termin her, og bruker hipsters. Bruker Pierre Robert sine som man får kjøpt i vanlige kolonialbutikker. Boxerene er også gode.

Skrevet

Jeg har brukt hipsters så og si hver eneste dag i dette svangerskapet, og de er SUPER! På slutten har jeg bare kjøpt 1 str større en vanlig.. Og du er ikke lav i forhold til mine 152cm..;)

Skrevet

*flirer litt*... Nope, i forhold til deg føler jeg meg jo ganske høy.... Men om Hipsters funker bra for deg, så blir det nok helt sikker bra for meg og.... Lykke til forresten med forestående fødsel.... ;-)

Skrevet

Sloggi sine hipsters er helt suverene :) Jeg har brukt min vanlige størrelse hele svangerskapet, er idag 34+4. Og jeg er ganske stor, dvs har stor mage.

Skrevet

Hehe... Trusedebatten engasjerer! Klarte ikke la være å svare fordi jeg er så veldig enig med Hjerte - hipsterne fra Sloggi er helt suverene (de med en blondekant både oppe og nede). Har brukt min egen størrelse hele svangerskapet, og har lagt på meg ca 12 kilo hittil (nå 74 kg i uke 37)

Skrevet

Har brukt vanlige truser hele tiden jeg...

Skrevet

Hei jenter... Nå har jeg vært på hipster-shopping... Dere har anbefalt meg så mange "merker" at jeg ble litt forvirra... Endte med å kjøpe to av Pierre Robert, to fra kappahl og to fra hm....tihi... og så ser jeg nå at det anbefales fra sloggi og...hehe.. Tror jeg må prøve meg frem jeg...Og så kjøpe fler av de jeg liker best.... Tusen hjertlig takk for alle help altså, dere er så snille..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...