Musemor med tre søte små Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har sett at endel bruker helseteppe for å skjerme barnet fra sterk sol. Hva annet er det man bruker det til som man ikke bruker et vanlig teppe til?
**synne** Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 er vel bare det at helseteppene holder bedre på varmen pga hullene?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 samt gir bedre lufting når man skygger for solen pga hullene..
Vriompeis Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Helseteppe brukte jeg masse hjemme! De er lette å vaske og god varme/ sirkulasjon. Jeg brukte helseteppet til å "mumifisere" dattera mi da ho var nyfødt. (hørtes ille ut:))Når ho fikk teppet godt snurret rundt seg, ble hun mere rolig. Sikkert fordi ho fikk følelsen av å ha det trangt, varmt og trygt akkurat som i magen... Dette gjorde jeg ikke med andre tepper da ull er vanskeligere å vaske (og det blir lett tissevått oppover ryggen..), og andre tepper lettere blir klamme.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 brukte forresten ikke helseteppe til nr 1, og tror ikke jeg kommer til å bruke det til nr 2 heller!
Musemor med tre søte små Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk for mange svar. Fikk to helsetepper av svigermor igår og lurte på hva jeg skulle bruke dem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå