Gå til innhold

Fødselen nærmer seg...

Anbefalte innlegg

Fikk et lite sjokkk i går kveld da jeg lå og telte på fingrene. Jeg har gått 5/8 av svangerskapet! Det er bare 14-15 uker igjen til jeg ligger der og hyler! Har ikke hatt en slik tilnærming til fødselen tidligere, har liksom bare tenkt at jeg gleder meg til det som kommer rett etter - å få holde lille Lukas, og endelig få se ham i armene til min kjære... Men i går kom jeg på at det er noe før det også... Det gikk over, men sitter litt igjen ennå... Det er min første gang, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente, annet enn "VONDT"!...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8408488-f%C3%B8dselen-n%C3%A6rmer-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en liten aha-opplevelse i dag jeg også, da lønna sto på konto. Jeg rekker antagelig bare få to lønninger til før nurket skal fødes... Alt må jo handles og være i hus i god tid før det! Løp ut og kjøpte dynetrekk og laken jeg...

Jeg venter nr tre da, så jeg veit jo på en måte hva jeg går til selv om ingen fødsler er helt like. Det skumle med å føde første gang er jo nettopp at du ikke vet hvordan det kjennes og hvordan du reagerer på det. Men jeg kan trøste deg med at når juni er her er du så tung og lei at du vil se enda mere frem til å få det overstått enn du gjør nå.. Det gjør vondt, men det er likevel en flott opplevelse.

Ja, der begynner å nærme seg nå! I dag har jeg akkurat 13 uker igjen.. Du får trøste deg med at når den tida kommer, så er du så lei at du gjør hva som helst for å bli ferdig med svnagerkapet. Det gjør selvfølgelig vondt, men på en annerledes måte, siden dette er en smerte som fører til noe godt, i motsetning til andre typer smerte, dessuten er det jo bare for en kort periode.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...