♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Uff... Har såååå vondt i magen...Er usikker på om det tanta på tur eller om det er EL...Tror det mest sannsynelig er tanta på tur...Håper hun klarer å holde seg borte til jeg er ferdig med skolen i dag...Men tviler på det...=o( Snufs....=o( Ha en fin dag alle sammen og vi sees vel i kveld tenker jeg...=o) klem
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Sender deg en klem, jeg :=) Ha en fin dag du og, Babycakes! Kosmos!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 *trøsteklemme* Får håpe hun holder seg borte mens du er på skolen ja! Slemme tanta=( Ha en fin dag du og. Ses i kveld! Skal trene etter jobb i dag *stolt* hehe. Men kommer inn utover kvelden. Klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Uffda... Stakkars deg! Sender deg en stor troesteklem, og haaper det gaar over snart! Ha en fin dag du ogsaa!!! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Takk jenter for klemmene...gode dere... Men begynner å lure på om jeg har EL nå jeg, for jeg har rikt med utflod og det er litt vondt ennå, men ikke så mye som i dag tidlig... Tror jeg skal høre med de på Bli Gravid jeg om de har opplevd det samme...hehe Og forsatt ingen TR...=oD
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Bra at TR har holdt seg vekk! Høres jo ut som du har en forsinket EL=) Hehe, merkelig. Deilig å slippe tanta på noen dager da! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Ja, enda 2 uker til neste..Uff leeenge til. vil bli ferdig med det NÅ.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå