Pandura Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei alle flotte damer. Ville bare si hei og komme med en liten oppdatering fra sofaen! Jeg har fått svar på duotest, liten risiko for å bære på et barn med kromosomavvik. Det viktigste var nesten UL der jeg kunne se at det var et sprell levende foster der inne. Skal på ordinær UL 21.mars, det gleder vi oss til. Føler meg i bedre form nå, har vært veldig kvalm og trøtt. Det kjennes at det er en liten toåring som skal ha sitt..... Ville bare si at dette forumet er viktig. Det har dratt meg opp mang en gang, både i den siste prøveperioden (8pp) og forrige gang, da vi strevde i nesten to år før spiren satt ordentlig. Ta godt vare på det! Ha en flott alle sammen!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Så koselig du stakk innom Pandura. Vi er mange her,som ønsker å se innom dere i sofaen også.. Håper noen av oss gjør det PLUTSELIG.... Er så sant som du har sagt det,forumet vårt er viktig... Derfor av stor betydning at vi tar vare på det !Og selvfølgelig også viktig... At vi tar vare på hverandre ! En fortreffelig dag ønskes dere alle ! Klem fra
nungo Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 S hyggelig med en oppdatering, Pandura! Og så fint at alt tegner godt med den lille i magen. Vi tenker jo ofte på dere i sofaen da, så det er koselig å høre nytt, spesielt når det går bra. Lykke til fremover!
skifer Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Så fint alt ser bra ut,lykke til videre:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå