Gå til innhold

festeblødning?


sab22

Anbefalte innlegg

Hei. har ikm 3 mars. pleier å få brun utflod/mens to dager før. Igår, 5 dager før fikk jeg brunt i trusa. har også idag. Dette er jo nesten en uke før ikm. kan dette være en festeblødning?

Har og hatt litt smerte idag. ikke veldig vond, bare at jeg kjenner noe. litt stikking, knytting ol. periodevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er redd det ikke er det.. En festeblødning er helt friskt blod, og det er snakk om en dråpe. Så vidt du ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, men min festeblødning var lys rosa, og kunne bare ses på papiret etter dobesøk, den varte i ca ein halv dag. Men eg hadde slike stikkinger som du snakker om, men det har eg enda til tider.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje! Jeg hadde festeblødning 1 uke før IKM. Dagen før selve festeblødningen begynte jeg med brun utflod, noe som varte i 4 dager. På dag nr 2 av disse altså, kom det kanskje 1 spiseskje med friskt blod.

Så det er nok individuelt hvordan også dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å lure. Det brunlige blodet er enda. blør bare litt hver dag. ca en femkroning + - . Er brunlig med en anelse mørkere partier. Hva kan dette være? 3 dager nå. har også litt menssmerter idag. ikm lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei

helt seriøst så er mensen aldri slik. Pleier å bytte tampong flere ganger til dagen. Blør også annereles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...