Gå til innhold

termin i juli???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har termin i juli og bor i Vestfold???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et spørsmål til...:)

noen som vet hvor en kan få kjøpt mammaklær i store str i vestfold omr????

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hvilken str. Men H&M sine klær i l og xl passer meg. Har str 48-50 nedentil. og 46 oventil. Det som er kjedelig er at her i tønsberg har de sluttet med mammaklær på H&M, så må til Horten. Klærne passer på Lindex og, men disse er litt trangere synes jeg. Noen flere som vet om noen steder?

Skrevet

var som sagt på H&M, mulig det var litt utplukket når jeg var der...får vel prøve igjen. De har H&M her i Larvik også

Skrevet

Har ikke sett at du hadde vært på H&M jeg. Men kan jo være at det er bedre utvalg i Horten? Var bra når jeg var der, men det er jo snart 2 måneder siden!

Lykke til på letingen iallefall!

Skrevet

nei jeg skrev vist ikke det...ja kanskje jeg får ta meg en tur dit...:)

takk for det, blir litt oppgitt når en skal kle seg til jobb og en finner ingen ting i kledskapet som passer...:( bedre når det blir litt lettere i været, har litt mer å velge blant da...

Skrevet

jeg fant meg endelig 2 mammabukser på H&M som passet, har kikket siden nyttår og prøvd uttallige, men alle har vært for trange (XL), men så til min store glede så fant jeg 2 stk forrige onsdag:-) men det var i oslo da....men det viser i alle fall at de får inn noe nytt som er annerledes i fasongen innimellom. (jeg bruker 50 til vanlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...