mojoh Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei er det noen som har termin i juli og bor i Vestfold???
mojoh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 et spørsmål til... noen som vet hvor en kan få kjøpt mammaklær i store str i vestfold omr????
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det kommer jo litt ann på hvilken str. Men H&M sine klær i l og xl passer meg. Har str 48-50 nedentil. og 46 oventil. Det som er kjedelig er at her i tønsberg har de sluttet med mammaklær på H&M, så må til Horten. Klærne passer på Lindex og, men disse er litt trangere synes jeg. Noen flere som vet om noen steder?
mojoh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 var som sagt på H&M, mulig det var litt utplukket når jeg var der...får vel prøve igjen. De har H&M her i Larvik også
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Har ikke sett at du hadde vært på H&M jeg. Men kan jo være at det er bedre utvalg i Horten? Var bra når jeg var der, men det er jo snart 2 måneder siden! Lykke til på letingen iallefall!
mojoh Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 nei jeg skrev vist ikke det...ja kanskje jeg får ta meg en tur dit... takk for det, blir litt oppgitt når en skal kle seg til jobb og en finner ingen ting i kledskapet som passer... bedre når det blir litt lettere i været, har litt mer å velge blant da...
juhu Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 jeg fant meg endelig 2 mammabukser på H&M som passet, har kikket siden nyttår og prøvd uttallige, men alle har vært for trange (XL), men så til min store glede så fant jeg 2 stk forrige onsdag:-) men det var i oslo da....men det viser i alle fall at de får inn noe nytt som er annerledes i fasongen innimellom. (jeg bruker 50 til vanlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå