Gå til innhold

Beklager for litt sen tilbakemelding om landstreff...


-carina-

Anbefalte innlegg

Først har jeg ventet på at Skandiabanken skulle sende meg den koden, så jeg kunne få laget konto... Noe de enda ikke har gjort. Så nå har jeg fikset konto i DnbNor. Og så skulle jeg gjøre det på søndag, men da fallt det ut av hodet mitt. I går kveld SKULLE jeg gjøre det, men fikk et sånt voldtsomt migreneanfall at jeg hadde bare lyst til å kappe hodet av... Men nå er informasjonen lagt ut!

 

Håper at vi klarer å få til dette. Det hadde vært knallkoselig!! Bli med, bli med! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del var det bare fint at det drøyde, men nå er det altså bestemt at 60-årslaget til svigermor blir på den lørdagen. Men jeg tenker veldig på å dra innover på fredagen, altså, spørs jo hvor mange som har tenkt seg dit på fredag eller lørdag. Så jeg skal klø meg litt i hodet noen dager for å se om jeg får det til å passe inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av deg for at du tar initiativ til dette(sammen med tre små og Hilde, var det vel?) - hyllest til dere alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du...

Er så gøy om vi klarer å få igang treff. Men i første gang er det jo avhenging av at noen begynner... Så vi får krysse fingrene for at vi klarer å få 20 påmeldte, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nå si at -carina- kan få æren her, jeg sitter litt på siden her og bare dytter innimellom - og planla litt over en caffe latte! Men kommer sterkere inn når det er mange nok påmeldte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...