Gå til innhold

PÅMELDING - LANDSTREFF 2007- PÅMELDING - VIKTIG - LES NØYE!


-carina-

Anbefalte innlegg

Lørdag 14 april 2007 har vi den glede å invitere dere til landstreff i Oslo for alle oss juli-dibbere!

 

Overnatting:

Haraldsheim vandrehjem i Oslo http://www.haraldsheim.no/

Det er bestilt 16 sengeplasser fordelt på fire fire-sengs stuer.

Kontakt Haraldsheimen på telefon og henvis til at dere skal ha en av sengene som hører sammen med bestilling av selskapsrom.

Pris: 245,-/natt inklusive frokost.

NB! Ikke bestill overnatting foreløpig. Vi venter til vi har 20 påmeldte/10 mars og da gir jeg grønt lys for bestilling av overnatting. Dersom dere bestiller overnatting og vi ikke blir mange nok til treff, så får dere ikke pengene tilbake for overnattingen...

 

Ankomst:

Når som helst i løpet av fredagen eller lørdag morgen.

 

Avreise:

I løpet av søndag.

 

Program:

Fredag er det ankomst. Regner med at det da blir presentasjoner og bli kjent. Litt avhengig av hvor mange det blir og når folk kommer, så får vi se om vi lager noe opplegg for fredag.

 

Lørdag har "komiteen" flere planer for opplegg. Det vil ikke bli veldig mye happenings, det sosiale står i fokus, men det som skjer er litt væravhengig. Endelig planer blir derfor klart først når sikker værmelding foreligger! Klokka 1700 er det middag i selskapssalen. Denne salen har vi dibbere disponible for resten av kvelden. Barna legges enten på rom eller i vogna utenfor selskapssalen til akkurat den tiden de ønsker å legge seg. Vi mødrene er sosiale sammen i salen utover kvelden.

 

Søndag er det avreisedag.

 

Påmelding:

Siden lån av selskapssalen er avhengig av at vi er minst 20 stykker, så har "komiteen" besluttet at vi må ha bindende påmelding ved innbetaling til konto: 1000 65 29424 (Carina Tolstrup)

Innbetalingen skjer ved å sette inn 450,- på kontonummer innen 10. mars. Dersom vi ikke blir 20 påmeldte, så blir pengene tilbakeført igjen snarest mulig etter 10. mars!

(Om vi blir f.eks 18 påmeldte, så kan det jo være at jeg drøyer tilbakebetalingen en dag for å se om vi klarer å skrape sammen to ekstra... ;o)

 

Skriv navn, nick og kontonummer som pengene evt skal tilbakeføres på TYDELIG på beskjed-delen!!

 

Ved spørsmål:

Rop på undertegnede eller send en personlig melding!

 

Håper flest mulig har anledning til å bli med på dette! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg fortsatt betale 450 om jeg bare skal være med på lørdagen?? Skal ikke ha overnatting, men blir med på hele lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tiny!

Det er middagen på lørdag som koster 450,-

Så alle som skal være med må betale den summen... :o)

Det er til den middagen at vi er nødt til å være 20 stykker, de klarer ikke å lage det lønnsomt dersom vi blir færre til middag... :o/

 

Overnatting kommer utenom. Og lommepenger kommer utenom. Og dersom vi lager til noe opplegg må folk betale selv.

Vi valgte å ha middagen på Haraldsheimen, selv om det er litt dyrere enn å spise ute på restaurant. Fordelen er nemlig at det blir på samme sted som folk skal overnatte. Så kan barna sove på rommet (med babycall) eller evt i vogna rett utenfor spisesalen. Så kan vi voksne sitte og være sosiale resten av kvelden! Glimrende!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mange entusiastiske sjeler da vi snakket om det, men ser ut som om det ikke blir så mange nå, nei... Da får vi som hadde tenkt til å bli med heller bruke pengene på en skikkelig god lunsj på Onkel Donald en dag, da! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenke, tenke, tenke.

Kan jeg være med å overnatte fra lørdag til søndag? vil gjerne være med, men gubben ser gutten sin så lite i uka og noen helger er jeg bortreist så da tenkte jeg kanskje at jeg kommer en tur fredag for så å komme igjen lørdag utpå dagen en gang??? Hvor mye penger skal jeg overføre for en overnatting??????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til å være med bare på lørdagen om du vil...

 

450 kroner er bare for middagen, så du skal overføre 450 kroner. Det er bare middagen jeg bestiller. Overnattingen må dere evt bestille selv, men ikke før jeg har gitt klarsignal.... :o)

(Jeg sender tilbake pengene for middagen om vi ikke klarer å samle 20 stykker, men pengene for overnatting er tapt dersom det ikke blir gjennomført)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... PC'en lever sitt eget liv... Den lagret før jeg trykket på noe?!

 

Du er velkommen til å være med, skulle jeg skrive! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da kan jeg sikkert være med på middag uansett :)

Skal snakke med gubben nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles veldig lysten på Oslotur, men det ser ganske mørkt ut. Er vel ingen utenfor Oslo som har meldt interesse enda? Så jeg avventer litt neda jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært inne på kontoen og sjekka hvor mange kroner som har kommet inn... Men det ser ikke ut som om det er så mange, nei... :o(

 

Får håpe Se&Hør sponser oss med gladmeldingen! :o)

(Fortsatt optimist!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

aventer litt jeg å men følger med på hvor mange det blir som melder på

har jo skrekkelig lyst til å være med da,men har gansge lang vei å reise

så jeg må bare avente det litt å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig bare tre innbetalinger + meg, det blir fire stykker...

Og Sanna&Simen og Rolly blir evt med, det blir seks stykker...

 

Nå er det bare noen dager igjen før fristen går ut, så meld dere på!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...