Gå til innhold

er det noen her inne nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva har du gjort idag da?

Her i gården er vi lite produktive om dagen.. Influensa`n har bedt seg selv til meg, og jeg er ikke helt fornøyd med det. Men er på bedringens vei :=) Mannen ligger oppe i 2. etasje og snorker som bare det. Mens jeg sitter her og drømmer meg bort :=) Hihi!

Tar nok kvelden snart, er fryktelig trøtt.

har bakt ca 40 horn med forskjellig fyll i, ryddet leiligheten, vasket klær å tatt oppvask å vært på cafe å sett tre episoder av grey's anatomy!

ikke verst til å være min første fridag på lenge synes jeg ;)

ja, skal vel se en episode av lost før jeg kryper til køys..

Annonse

God morn jenter!!!

Har lest gjennom innleggene fra i gaar. Saa ut til at dere har hatt et koselig sammen her inne i gaar kveld! Synd jeg ikke var her da...

Men naa er jeg hvertfall her, (bare at jeg skal til frisoeren naa kl.11 og fixe den haaplause sveisn litt...) og vil bare oenske dere alle en riktig god dag med en stor, god klem!

Planer for dagen i dag da?

Hei på deg!

Ja, det var koselig igår kveld :=)

Tja, la meg se. Planer for dagen? Bli frisk :=) Hihi! Er snart helt frisk nå. Har vært ute en del idag, styret og ordnet en del ting.

Nå skal jeg bare slappe av her og ikke gjøre noen ting, før mannen min kommer hjem!

Du da? Andre planer etter frisøren idag?

Klem!

Hei på deg,

Ja, stemmer! Du skulle være sammen henne idag. koselig da! Vår yngste nevø på snart 6 mnd kommer idag. Så jeg skal være sammen han, jeg. Gleder meg masse! De "stilner" baby drømmen en liten stund, så får mannen min vært sammen han og, og da vet jeg at han tenker på prinsessen vi aldri fikk ... Så kanskje det hjelper :=)

Evig opptimist, jeg :=)

Det er så herlig å være tante altså!! Søstra mi venter en liten gutt 10. juni, så da blir det enda en liten en i familien! :o)

Det hjelper helt sikkert å få være sammen med nevøen deres da vettu.

Han har jo lyst på barn, han mannen din, så da satser vi på at han er klar i kveld! *hihi*

Ja, det er veldig koselig med barn i familien. Vi er så heldige å ha tre små nevøer vi :=) Klager ikke!

Ja, mannen min er klar for det, men han er fortsatt redd for at vi skal miste igjen. Jeg er jo det jeg og, men tror morsinnstinket slår til og sier " joda, dette klarer du frøken" .

Bare kjipt å vente til neste EL da, om 2,5 uker eller noe. Tror jeg. Men, men! Bare å holde motet oppe!

Fått snakket med samboer om pearlyen enda da? Han er fortsatt positiv til den?

Jeg skjønner at dere er redde for å miste igjen. Men hvis dere ikke prøver, får dere jo aldri vite om det går bra neste gang!

Det er naturens måte å ordne opp på det tror jeg!

Søstra mi mista 3 ganger før ho fikk Celine! (2 SA og 1 MA).

Nå med nr. 2, ble ho gravid på første pp!

Han sier at det er greit at vi begynner med den, men jeg er litt redd for at jeg skal bli gravid før jeg har fått jobb jeg da. Så er jeg som holder litt igjen.. Men når vi får den i hus, blir den nok brukt ja! :o)

Annonse

Jo, jeg går på pilla!

I det siste har jeg blitt så utrolig deprimert, og gråter meg selv i søvn hver kveld! Og jeg er sikker på at det er pga den dumme pilla!

Sambo merker dette veldig godt, på alle triste mld osv jeg sender!

Så hadde vært godt å slippe alle hormonene!

Ja, hadde vært kjempe koselig! Vi har jo liksom blitt kjent med hverandre da! :o)

Når tror du dere begynner å prøve ordentlig a?

Ja, jeg er helt enig med at det er digg å slippe hormonene! Om samboeren din ser at du er deppa, så er det et godt tegn. Ikke et godt tegn at du er deppa, men at han merker at du "forandrer" deg grunnet hormonene i pillene. Da skjønner han kanskje at dere bør prøve et annet prev. Det er jo bra!

Vi sa først om et år, så sa vi et halv år, så sa vi Juli ( Da hadde vi hatt termin ) og så sluttet jeg på minipillen ( Hehe, jeg gikk to uker eller noe, så det er ikke så mange hormoner i kroppen min igjen for å si det sånn ) Så jeg vet faktisk ikke helt enda. Vi kaller oss ikke prøvere enda ihvertfall, jeg gjør ikke det for å IKKE skremme mannen min. Hihi! Litt sleip der, jeg. Hehe! Men vi snakker litt om det innimellom og jeg håper han snart sier " Ok, let`s do it" Hihi! Men han er jo fullstendig klar over det nå som vi ikke bruker prev, at sjansen for at jeg blir gravid igjen er veeeldig tilstedet. jeg håper det sitter en liten spire i magen min om ikke så lenge ihvertfall :=) Tenker stadig sånn " Og, idag hadde jeg vært 5 mnd og så så manger gravid" og han tenker og sier det samme, så jeg tror han er mer klar enn han sier. Hihi! For det eneste som holder han igjen er frykten for at vi skal miste igjen. Det sier han jo selv også. Han vil veldig gjerne ha barn, det har han sagt hele tiden. Så vi får se!

I mellomtiden skal jeg kose meg med våre tre fantastiske nevøer, og selvsagt min herlige mann :=)

Dere da? Har dere noe tidsperspektiv ca?

Stor klem!

Ja, det er veldig bra at han ser det! Sa her om dagen vettu

"Jeg bryr meg om deg, derfor vil jeg du skal slutte på pilla" *søøøte mannen min*

MEN, da hadde det ikke blitt noe sex, så jeg venter til vi har annen prevensjon i hus! :o)

Okei, så det kan i grunn skje når som helst da altså? ;o) At du blir gravid mener jeg..

Har dere sex rundt EL og sånn da?

Jeg må ha jobb først! Det er det jeg har å forholde meg til!

Også bør jeg vel kanskje ha jobba der LITT før jeg plutselig kommer å sier at jeg er gravid! =P

Regner med at jeg kanskje kan få jobb rundt neste barnehageår, altså til høsten. Så rundt nyttår eller noe.. At vi blir prøvere da.

Vi skal bygge hus også vettu, så har en del å gjøre fremover! ;o)

Så søt og omtenksom samboer du da :=)

Ja, i grunn så kan det skje når som helst. Ja, hadde sex rundt EL, men da hoppet vi av i svingen. Det var under 1. EL etter MA`n og utskrapningen, og vi brukte EL tester. Men vi brukte de bevist for å hoppe av i svingen. Ble brukt som prev.middel under forrige EL. Men det tviler jeg på at vi kommer til å gjøre igjen. Hehe! Nå venter jeg bare på neste EL :=) Hihi!

Det mest ideele for meg er å bli gravid i April eller Mai. Det er bare så dumt at man ikke kan velge det selv. Dette er med tanke på jobbsituasjonen min. Jeg begynner i ny jobb nå, for jeg trivdes ikke i den gamle jobben min. Jeg hadde liksom planlagt å ha svangerskapspermisjonen min der, og når den gikk mot slutten, så skulle jeg søke ny jobb. Jeg var nemlig sykemeldt nesten hele svangerskapet, grunne begynnende bekkenløsning. Så nå vil jeg gjerne ha jobbet en liten måned eller to, før jeg blir gravid. Grunnet at jeg ble så utrolig slapp forrige gang, så er jeg redd jeg blir det nå og.

Men, men. Vi får se!

Ja, stemmer det! Når du skrev det, så viste jeg jo at dere skal bygge hus. Har dere tomt da? Når regner dere med å begynne bygge da? Spennende!

Så spennende da! Du må fortelle oss om dere har sex rundt EL denne gangen da! *ikke nysgjerrig jeg nei* =P

Åja, skjønner. Får håpe du blir gravid rundt april/mai da! Ikke lenge til det altså!! ;o)

Vi har tomt ja, skal bygge ved siden av svigers. Vi skulle egentlig kjøpe et hus de eier på den tomta, men det er så gammelt, så vi vil heller bygge nytt!

Så vi får kjøpe tomt for 10000! *hihi*

Når det blir vet vi ikke enda. Alt vi venter på er at jeg skal få jobb! Så skal vi dra i banken og søke om lån! :o)

Selvsagt skal jeg holde deg opptadert på sex fronten :=) Hihi! Det er et par uker til da.

Så får du holde meg oppdatert på jobb/hus fronten.

Morro å følge med hverandre på sånne ting.

Så håper jeg alt løser seg for bestemoren din!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...