Gå til innhold

Sniker meg inn hit med et spm jeg :) Når mistet babyen deres navlestrengen?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi var født 08.02 så hun er nå blitt 18 dager, men har fremdeles ikke mistet navlestrengen. Den sitter ganske så bom fast enda, og jeg har ikke tenkt så mye på det før jeg tilfeldigvis leste i spedbarnsboken i går at den faller vanligvis av mellom 5. og 10. leve dag..

Hvordan var det med deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er født 04.01 og mistet den etter noen dager, kanskje du skal ringe å høre med lege? sikkert ikke noe farlig da:) men greit å høre med fagfolk..

Skrevet

Olivers falt av etter ca 9 dager

Skrevet

mistet på sykehuset etter 4 dager :) Ta en tlf og hør!

Skrevet

Min gutt mista ikke navlestrengen før etter 3 uker, det var visst også helt normalt.

Skrevet

Min jente har sin navlestump enda, og hun er 8 uker i dag!!! I følge helsesøster og lege kan den sitte lenge hos enkelte, og helsesøster hadde vært borti opptil 3 måneder.

Skrevet

en uke til ti dager, tror jeg. Husker ikke helt hvor lenge den satt, men husker at den luktet forferdelig, selv om vi renset den ofte...

Skrevet

En liten oppdatering fra meg:) For siden jeg skrev inn dette spm i går kveld har mye skjedd :) Nå er navlestumpen gått fra å sitte bom fast til å snart løsne over natten :) Så hadde nok ikke noe å bekymre meg for :) For sikkerhets skyld så skal mamma spør helsesøster om det når hun skal dit med broren min i morgen :)

Men tusen takk for mange svar :)

Skrevet

Emiil mistet navlestrengen sin etter en uke ca. Blødde litt fra den de første dagene etter at den falt av, men ble kjapt fin igjen

Skrevet

Mistet den dagen etter at vi kom fra sykehuset, var da 4 dager!

Skrevet

12 dager hos oss

Skrevet

etter 17 dager og da hadde den vært løs i noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...