Gå til innhold

Babyen står høyt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i dag at hodet ikke er festet og at hodet står høyt oppe. Betyr det at det tar en stund før fødselen kommer i gang eller kan den grave seg fort nedover?

I mitt første svangerskap ville hun ikke gli ned i det hele tatt...

Vet dere hvordan hodet står? høyt eller lavt?

Er i uke 37 nå

Håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

festet seg her:) med hodet ned i bekkenet:) i uke 32:)

hos en venninne festet ikke hodet på datteren seg før ca 1 time før hun var ute:)

Skrevet

Ok:)

Men da vi gikk igjennom min siste fødsel var hodet festet men stod fortsatt høyt å kom seg aldri igjennom bekkenet

Tenkte om det var andre som har planer om å føde store barn om hvordan barna deres står.

Skrevet

Jeg får en relativt stor jente denne gangen også.

Hun står høyt, men har vært til akupunktur 4 ganger for å løsne litt på bekken båndene som visstnok er veldig stramme.

Det har hjulpet!!

Anbefales på det varmeste.

Fikk jente på 4900 sist, og da var prob at hun heller aldri kom seg skikkelig ned..

Merker stor forskjell nå. Gå og få noen nåler du. Homeopater hjelper deg med det.

Skrevet

Takk for tips:) Har ei venninner som går på naturmedisin studie så hun vet sikkert litt om dette.

Skrevet

Tusen takk for tips:)

Har ei venninne som går på naturmedisinstudie og er straks ferdig med studiene. Hun vet sikkert litt om dette.

Skrevet

Beklager, trodde det ikke kom med første gang jeg skrev:)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, og er nå i uke 39. Hodet står høyt hos meg også, over bekken-inngang ifølge JM. Håper ikke det gjør at det er extra lang tid til fødselen setter i gang.

Ønsker deg lykke til, så får vi håpe at det snart er på "rett vei..."

Skrevet

Hos meg stod hodet høyt i bekkenet til langt ut i fødtselen. Hodet kom først godt ned etter at jordmot tok hull på vannposen, og da gikk det ikke lang tid før ungen var ute. MAO- det kan gå raskt likevel!

Skrevet

Jeg fødte 16. og hodet var bevegelig- ikke festet.. Jeg ble derfor anbefalt, siden hodet stod høyt og takke ja til klyx... Og dermed var hele fødslen unnagjort på 2 timer og tre kvarter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...