Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er dagmamme for en gutt på 6 mnd har selv en gutt på 17 mnd. Vil gjerne få kjøpt en god tvillingvogn så vurderer da disse 2 vognene. Er det noen som vil komme med tips å innspill på hva jeg bør velge?? Tenker at de er god å trille da di ikke er så brede, mye bakker her jeg bor...Har også vert inne på tanken å kjøpe en emmaljunga vogn... håper jeg får nyttig å gode tilbake meldinger fra dere !!!!
Da HarViTreUnger Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Vi har phil&ted´s e3 til våre barn og denne vognen fungerer fint. Eldstemann er 2.5 år og hun sitter fortsatt fint i søskensetet. Minstemann er 1 år og han trives like godt oppe som nede (se på hjemmesidene hvordan vognen arrangeres). Lett å trille og hendig å ha med på buss eller i bil. Plass til pose både oppe og nede. Rett og slett kjempegrei!
LegallyBlond Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 HAr kjøpt phil and teds søskenvogn, men får ikke prøvd den som søskenvogn før lillebror kommer i mai. Men bruker den mye som singelvogn til mini her, og er kjempefornøyd! Er jo en fordel at du kan bruke vogna til bare gutten din også, når der er aktuelt. Men har ikke kjennskap til mutsy-vogna da. Vet bare at den er litt tyngre. Den vogna kan du jo også kjøpe enkeltsete til å ha på samme understell, så du kan bruke den til gutten din alene. Ser ut som det bakerste sete på den dobble sittedelen kan legges en del bakover. Det kan jo være en fordel for den minste gutten, i og med at man i phil and teds vognen bare kan legge bak hovedsete, og der skal den tyngste sitte.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 takk for svar åssen er det hvis begge sovner i den? går det bra, me tanke på åssen de sitter/ligger??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 ja det er det jeg syns er greit med den, kan da selge vognen jeg har å bare ha en sånn men de er bra dyr da... håper på å finne en brukt en som ikke svir så mye i kommeboka hvor stor er barnet ditt ?? har han god plass med pose? liker godt utseende på mutsy å de svingbare hjulene, men den ser litt trang ut...
LegallyBlond Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Barnet mitt er snart 22 mnd, og ganske gjennomsnittlig i størrelse. Vi bruker faktisk voksiposen vår i vogna. Hadde aldri trodd det skulle gå, men har faktisk god plass oppi der =) Biteringen har gode priser om du må kjøpe vogna ny, også andre forhandlere på finn.no som har gode priser. Eller så er den myyye billigere i USA, så om du har noen til å kjøpe til deg der og få sendt over er det masse å spare. Vi har fått vår derfra, min far handla på forretningsreise. Betalte 4100 kroner for vogn, søskensete, babybag, veske, transportbag, myggnetting og regntrekk (har bare det enkle foreløbig). Dette hadde kostet over 8000 kr her.... Eventuelt kan du bestille fra www.arunningstroller.com, men husk å plusse på ca. 1000 kroner ekstra for frakt og norsk moms. Skal likevel være mulig å spare litt. Synes også at mutsy-vognen ser litt trang ut, men har jo bare sett den på bilde. Kan jo kanskje være greit å se den "live" og prøve med en pose i den. Angående det med soving, så er det jo sånn at bare ett av setene kan legges ned (aner ikke hvordan det er på mutsy-vognen), så er jo bare ett av barna som får sovet ordentlig...Hos oss er ikke det problem da storebror blir 2 år før lillebror kommer. Om han sovner så er søskensetet ok, så han får sove sittende. HAn bør uansett ikke sove noe særlig på dagtid. Middagsluren får han ta når vi er hjemme. Når lillebror vil opp og se får vi kanskje litt mer problemer. Det jeg har tenkt da er å enten legge noen tungt i hovedsete, sånn at lillebror kan sitte der, men veie mer enn storebror. Eller så kommer jeg til å la ham sove i voksiposen når han har vokst ut av babybagen, og la storebror sitte som før i søskensete foran. Når lillebror våkner flytter jeg søskensete bak og setter lillebror oppi der og setter storebror i hovedsete. Søskensetet er veldig lett å hekte av og på, så rekner med det går kjapt å bytte, selv om vi er ute og går tur. Men det er vel det eneste negative jeg ser med vognen foreløpig, det at bare ene setet kan legges ned.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 takk for tips om gode sider var inne å såg på www.arunningstrolller. den var jo bra :9 tror eg tar meg en tur innom et par butikker i morgen å prøver sitter litt eg .. lettere bestemme seg da Det jeg ser kan bli et problem er jo hvis begge vil opp å kikke. . .men det får eg ta etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Har vert inne idag i prøve sittet litt å sett på den å jeg er helt frelst :)Dette er vognen jeg skal ha, har fått kjøpt et rimelig sete til den så nå trenger jeg bare vognen!! Vogna er jo genial, minstemann på 17 mnd som skal bruke denne mest syns det var like stas sitte oppe så nede:) Kjempe gøy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå