lettereforvirra Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 jeg kom hjem fra kontroll nå i sted på sykehuset (hadde kveldstime med jordmor som jeg går til poliklinisk tilvanlig men nå er det så fullt der at hun tok meg inn nå) Mitt SF mål er 37,hvordan er det med dere? Ellers var jeg frisk og rask men mye vann i kroppen og stigendes blodtrykk. Jeg merker at jeg ikke orker så mye lengre, hvordan er der med dere andre damer i uke 37? er det bare jeg som er slapp? Må legge til at jeg har en ettåring hjemme som krever sitt og når hun har lagt seg er det ikke mye jeg orker.
TrineK83 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Er i uke 37, formen er fin. Har vært veldig heldig i hele svangerskapet. Men jeg kjenner at det begynner å presse mer og mer nedover og blir mer og mer sliten. Men jeg er såppass heldig at jeg kan ta ting i mitt eget tempo. Hadde jeg hatt en ettåring i huset hadde jeg helt sikkert vært mer sliten enn hva jeg er! Lykke til vidre :-)
Slankehjelper'n Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Formen min er helt fin, trener fortsatt 5 ganger i uka. Babyen har festa seg, og er veldig aktiv fortsatt. Har ikke noen særlige tegn på at han har tenkt seg ut ennå. Er ikke sliten eller lei i det hele tatt, men er forferdelig nysgjerrig på å se babyen, så han må gjerne komme! Jeg har ingen barn, og ikke en stressende hverdag, og ingen helseplager, så jeg har vel ingen grunn til å være sliten heller, egentlig. Du må ha lykke til med innspurten! ;.)
Felix&Lurifax Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 begynner å bli lei! synes alt er tungt nå egentlig. er i fin form og ingen plager, men det er stress å ta på sokker, stress å ta av sokker, må rulle ut av senga, ikke klare å barbere seg selv..... bare småting, men alt er litt mer tungvint pluss at jeg gleder meg til å se ungen! tre uker til termin er greit nok, men tanken på at det kan være fem er uutholdelig! hehe lykke til alle dere andre!
lettereforvirra Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Lykke til dere også! Jøss til deg som trener fem ganger i uka:) Du må være en stålkvinne , hehe. Jeg spaserer meg en tur med vesla slik hun får frisk luft. Får litt dårlig samvittihet for jeg burde heller ha vært ute med henne mer slik hun kunne lekt litt mer ute. Men men, det er tungt å løfte på ti kilo opp og ned. Ja, guri malla om det er fem uker igjen så vet jeg ikke hva jeg gjør for jeg er gedigen svær! Sist svangerskap synest jeg og samboer at jeg var sås stor men denne gangen har vi sprengt alle grenser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå