Gå til innhold

Første magebildet mitt lagt ut :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På profilen min for de som vil se! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Fin mage!

Godt å se at det begynner å synes på andre også :)

Hvor i landet bor du milla+1?

Skrevet

ååå...så kos med mage da:)

Skrevet

jeg vil oxo ha sånn mage.

min mage er bare oppblåst, ik noe som ligner på gravid mage, og de sier magen skal komme fortere med andremann, vet ik helt om jeg tror de

Skrevet

Fint bilde:) - jeg har også lagt ut magebilde nå, +2 ul bilder :)

Skrevet

Tusen takk:) Jeg bor i Trondheim, LaMadre, enndu?

Annonse

Skrevet

Åh.. du ser skikkelig flott ut!! :)

Hvor langt er du på vei der...?

Håper ikke det er lenge til jeg får sånn mage også... :)

Skrevet

Tusen takk :) Uke 13 er jeg i nå, begynner å blir vanskelig å skjule magen,hehe :)

Skrevet

førstemann82: du hadde jo fått en kjempefin kul på magen :) Og gøy med ultralydbilder:) Jeg skal til ultralyd for første gang torsdag denne uken, gelder meg og håper alt er bra :) Håper jeg også får med meg bilde da!

Skrevet

Er vel ca.11+0 eller 11+2 idag som legen min mente, så om ca to uker har kanskje jeg også en sånn fin liten mage?? :)

*Misunnelig....*

Er vel offisielt for deg nå da eller?

De fleste vet det av nærmeste venner og familie, men "alle" får vel vite det til helgen eller neste uke tenker jeg.. :)

Skrevet

ja, magen kommer nok snart skal du se! :)

det er ikke blitt offisielt ennå, skal vente til helga med å fortelle det til søskene mine og resten av vennene mine (etter jeg har vært til ul). Resten av familien får ikke vite det før til påske (da er det offisielt) fordi vi reiser da "hjem" på påskeferie. Tenker de har ingen problemer med å se det selv da, hehe, er jo 1 mnd til! :)

Skrevet

Lizzie med nr 2 i magen:

Da mamma'n min gikk gravid med min storesøster poppet magen ut med en gang. Da ho gikk gravid med meg, som er nr.2, var ho på jobbetur med noen folk i ei uke, dette var i 6.måned, og ingen oppdaget noe før ho måtte ha hjelp til å løfte noe siste dagen pga bekkenløsning... Så dette at magen syns fortere 2.gangen stemmer i allefall ikke i vår familie. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...