Gå til innhold

Div bekymringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner meg ikke helt på dere som blir så sinte for bekymrende innlegg. Hvis alt går så greit for dere, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor dere trenger et forum i det hele tatt. Trodde meningen med denne siden var å kunne komme med både bekymringer og gleder. Klart man er bekymret i den nye situasjonen man befinner seg i. Det er jo helt naturlig. Det kan da føles godt å forhøre seg med andre da. Hvis dere har så mye i mot disse innleggene er det jo bare å la vær å lese dem. Klarer ikke helt å forstå problemet deres. Det kan da umulig være nødvendig å få de engstelige til å føle seg enda mer nedfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke skille 1. tri. i et positivt-forum og et bekymrings-forum?

 

Jeg blir ærlig talt lei av at over halvparten av innleggene her har negativ og bekymringsfulle overskrifter - har lyst til å glede meg og ikke ta sorgen på forskudd!

 

Hvis noen ønsker å svartmale svangerskapet og være redd for alt mellom himmel og jord så er det greit for meg, men det måtte da være fint om de kunne fått et eget forum for likesinnede.

 

Hvis du er glad bruke du et forum, hvis du er beymra bruker du et annet. Det er mange "spesielle" forum her inne (f. eks. "Gravid - moden alder" og "Garvide slitere"), hva er da galt med å kalle et for "Gravid og beymret"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

"Hvis noen ønsker å svartmale svangerskapet og være redd for alt mellom himmel og jord" Er jo ikke samme menneske som er bekymra her hele tida, og det er langt færre enn halvparten av innlegga her som er negative.

 

Jeg er drittlei av de anonyme drittsekkene her...jeg foreslår et forum som heter Gravid og drittsekk! Kanskje noe for deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er lurt å ha et samlende forum, fordi da kan de som er bekymra (noe de aller fleste er innimellom) kunne roe seg litt når de ser innlegg som er positiv og "glad". Tenk om alle de bekymra skulle få sin egen side hvor de kunne grave seg skikkelig ned i bekymringene. Herregud for et svart forum det ville blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Selv synes jeg det er fantastisk å kunne lufte bekymringer her.. Har jo ikke så mange andre å snakke med om det i de tidlige ukene av svangerskapet. Vi må bare drite i alle de sure anonyme :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltredes. Vær for guds skyld litt greiere med hverandre. Har ikke støtt på maken til mobbing og utestengning siden barneskolen! Det må være lov til å spørre når man lurer på noe uten at en klubb med "problemfrie gravide" skal jage ut dem de ikke synes passer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...