Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 promper dagen lang, hehe pleide aldri å prompe før så jeg ler meg jo skakk ihjel.. men hva skal man gjøre for å redusere denne prompingen??? flere med samme problem?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Har ikke noen råd, men kan bekrefte problemet. Aldri vært noe særlig prompete selv. Dessuten lukter det ikke akkurat godt!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Har aldri klart å prompe høyt men det klarer jeg nå..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hi, hi! sånn er det med meg og. Plutselig er prompebarriaæren brutt i heimen. Noen ganger kommer det uten at jeg kan rå over det!! her om dagen fikk jeg skikkelig latterkrampe, og det bare braka skikkelig! Da lo jeg bare enda mer og det braka igjen!! Uff! Kjæresten min synes ikke akkurat at jeg var lekker da! Jeg ble så flau, at jeg enda går rundt å ler for meg selv!!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hihi har blitt litt prompete i det siste jeg også Sambo her syns bare det er morsomt da, han er ikke akkurat vant til at jeg promper så mye.. men vi er ganske åpne om det meste da så ... Jaja, sånn er det bare, men hvis du begynner å få vondt i magen så bør du jo ta en tur til legen. Ikke hold inne luften ihvertfall, da får du bare mageknip og det er ikke no gøy.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 ja nå braker det løs i huset:) vi ler som småbarn hver gang.. trodde ikke promp kunne være såå morsomt.... håper det bare går over til det normale igjen etter fødsel,......samboer bare ler..hehe
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 hehe... jah, kjenne til det problemet eg åsså hehe.... e bare å slippe ut lufta:) lol... eg bare flire hver gang det skjer med meg, samboern åsså... og jo mer eg flire jo mer prompe eg... hehe... ikkje hold det igjen vaffal, da kan du få veeeeeldig ont i magen... ikkje nå godt!! klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå