Gå til innhold

Zoomer

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Leste at du kanskje har rester av morkakevev i livmoren din. Jeg har hatt 3 utskrapninger etter jeg fødte 30. januar der de har tatt ut vev. Du må følge godt med på det. Har du oppfølgingstime hos gynekologen din? Jeg fikk en voldsom blødning for 2 uker siden pga rester! ikke for å skremme deg, men fordi jeg ikke unner noen å oppleve det jeg opplevde!! Ta ev kontakt med sykehuset du fødte på for å få sjekket det skikkelig ut! Lykke til i hvertfall!! Viktig å lytte til kroppen sin!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8405673-zoomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror da jeg får skikkelig oppfølging, for går til gyn, som tok innvendig ul i går - slik så hun "restene". Begynte å blø bittelitt i går kveld og ut kom en "bit" eller vet ikke helt hva jeg skal kalle det - så ut som renselsen, så håper det er de "restene" hun snakket om i går. Skulle ringe gyn i dag dersom jeg ikke hadde blødd, men det har jeg jo, så håper det går greit. Hadde livmorbetennelse etter første fødsel, og det vil jeg ikke igjennom en gang til - derfor går jeg til gynekolog og ikke bare fastlegen min. Oppfølgingstimen min er ikke før om fire uker, så håper kroppen har klart å ordne opp til da. Skal opp på hs med datteren min i dag - 6 ukers kontroll, så da er det mulig jeg spør legen hva h*n tror and. meg også. Det er ofte min fastlege som er på hs også, for hun er der to dager i uken. Dersom det er henne (altså fastlege, ikke gyn) kommer jeg til å spørre om hun tror den lille blødningen jeg hadde i går var nok, og om jeg eventuelt burde sjekkes før det har gått 4 uker.

Har etter første fødsel (med påfølgende livmorbetennelse) blitt mye flinkere til å ta kroppens signaler, det var derfor jeg nevnte at jeg hadde hatt menssmerter osv til gyn i går, slik at hun ville ta en ordentlig undersøkelse med innvendig ul.

Takk for omtanken!! -Gleder meg forresten til å treffe deg påDIB-treff når formen din er bedre :o)

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8405673-zoomer/#findComment-8411371
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...