Gå til innhold

Grubler litt jeg for tiden :o)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mens fra 27 jan til 3 feb.

Forrige syklus tror jeg faktisk var på under 28 dager.

Så hvis jeg går ut ifra den syklusen denne gangen oxo så hadde jeg ikm på fredag.

Testet i dag med billigtest og den var negativ :o(((((((((((((((8

Tidligere i kveld, ca i 18.30 tiden var jeg på do og da kom det en så vidt synbar frisk blodflekk i bittelitt slim.

Jaja, tenkte jeg bå kommer vel tanta, men syntes oxo det var litt rart siden jeg har null tegn (mensensmerter) på at den skal komme.

Mye bobling og litt rart nedi der, men langt fra menssmerter..

Nesten litt redd for å skrive dette, for da kommer vel den dumme tanta så fort jeg har fått logget meg av :o((

Men føler litt på meg at det kan sitte denne gangen oxo likevel om jeg hadde negativ test :o)

Hmmmmmmmmmm...den som venter får se.

Lykke til alle dere andre oxo!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8405314-grubler-litt-jeg-for-tiden-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske sikker på at jeg hadde el en liten uke etter mens.

Har aldri hatt blo i el slimet før værtfall.

Sluttet på pillen i juni i fjor og har prøvd siden da.

Har hatt ganske javn syklus ca 28 dager vil jeg tro..

Hadde ikm på fredag tror jeg, kan jeg få el slim nå igjen da??

Annonse

Snakka med legekontoret i dag. Skulle bare stikke innom for å få tatt blodprøve. Hun var ltt skeptisk hun jeg snakka med da... Sa at det var rart om det skulle vise seg at jeg var gravid, men alikevel testet negativt.... Men de er vel ikke leger de som sitter i telefonen!? Skal uansett stikke innom på torsdag. Da får jeg endelig vite sikkert!

Ha ikke testet flere ganger siden i morgest nei. har ikke flere billigtester, og Clearblue'ene er jeg litt grådig på! ;)

Takk for det! Godt med litt positiv tankeoverføring! :) Skal se du får en + på neste test! Håpe håpe!

Sitter her med en sterk mensenerlikerundthjørnet følelse, så spørs om jeg slipper å ta turen til legen....

Nå skal jeg finne senga og håpe at tanta har tatt en laaaaang ferie fra oss begge! Natta!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...