Gå til innhold

hvordan har dere det!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som bejunner å bli slitne nå....føler eg kan sove hele døgnet eg!!! Verker i korsryggen og i hofta. Puppene lekker!! blitt verre nå de siste dagene!!

Å kynnerene kjenner eg jo....:)

Blir snart gal!!! går å venter å venter på at det Går å kjenner etter tegn til fødsel hele tiden!!

Noen som kjenner seg ijen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :) ja nå er d slitsomme dager ja. 2 dager igjen til termin. vondt over alt. bekkenløsning,kynnere, murring i korsrygg og mage. sitter bare å kjenner etter om d er skikkelige rier på gang. var på kontroll i dag og legen hørte på hjertelyden og hun sa at hjerte var så fint å rolig og trudde ikke d blei noen fødsel me d samme for da blir hjertelyden kjappere... ikke vet jeg.. mulig d er noe i d da. er du langt på vei du da???

Skrevet

Jeg har termin i morra,men tviler på at det skjer noe.Orker nesten ingenting,er veeeeldig trøtt.Jeg hadde mye mere melke lekasje med førstemann,nå har jeg nesten ikke hatt noe.Var hos jordmor i dag og hun sa hun trudde det kunne skje veldig snart,håper det.Hvis ikke så kan jordmødrene røske litt oppi livmormunnen og da kan det visst skje ganske fort.

veldig klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...