septembergutt Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 I dag har vi kjøpt OTH som tilleggsvogn. 06-modellen til 4990,-! Den er bare helt super, kul å se på og utrolig god å trille, lett å dra inn og ut av bilen......... og lillemann sov godt i "hengekøya" også!!! Artig!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med din nye OTH vogn - tror ikke du angre, det er en fantastisk vogn. Vi har den også som tilleggsvogn/vogn nummer 2, kall det hva du vil.... )
Mammasin Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg og elsker vogna mi. Blir så glad av å se på den og trille den. Jenta vår elsker den også. Håper du blir like fornøyd som oss.
slummymummyanthekids Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Grattis med supert kjøp! Vi byttet nylig fra quinny til oth- og for en forskjell. Sammenslåingsmekanismen er alene et godt nok argument for denne vogna synes jeg etter å ha holdt på med quinnyen i et drøyt år...
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Gratulerer med et godt valg. )
C <3 M <3 E <3 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Grattis med vogn, den er bare helt super. Gleder meg til vi skal ta den i bruk igjen:-) Nå bruker vi bare mistralen siden snuppa har vokst utav bagen:-( Og jeg føler meg ikke helt vel med å trille henne fra meg enda. Men SNART!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå