Gå til innhold

Jeg er så glad i dag :o) Vi får et ekstra forsøk til !!

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, om en uke kanskje? Ettersom jeg bare har et egg i frysern og har hatt 2 ma på rappen får vi et ekstra forsøk hvis vi ikke lykkes med fryseegget! De vil og lage icsi på det egget jeg modner selv også!! Føler at jeg tar det mere rolig nå. Vi var jo sikker på at det siste offentlige forsøket var brukt! -Selvfølgelig håper vi at vi slipper å benytte oss av dette tilbudet, og at frysespiren sitter, men det er herlig å vite at neste gang er tett på :o)

klem fra en glad

Fortsetter under...

Annonse

Så bra!

Godt å vite at det ikke er "siste sjanse"... men det er vel din tur nå, er det ikke:-)

Lykke til!

(skjønte det foresten slik at kusina di (vår felles bekjente) kjenner til hva du går gjennom nå... jeg sa ingenting annet enn at jeg såvidt hadde snakket med deg på nettet. nevnte verken hvilken side eller nick. her må vi få være anonyme, ikke sant?)

Hei lita78. Ja, det er riktig nok at hun kjenner litt til hva vi holder på med, men hun vet intet om at jeg har møtt deg..

Gleder meg til torsdag, da skal jeg på ny UL og da vet jeg kanskje hvilken dag det blir!!!

hEI sNOOPI (OOps capslock)

Så kjekt at du får et ekstra forsøk!!

Men håper du ikke trenger det!!

Jeg skal på UL nå torsdag. Fryseforsøk i naturlig syklus jeg også.

Kjekt å følge flere!!

Krysser fingrer for oss og at en spire vil klore seg fast hos oss begge!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...