Gå til innhold

Er så glad......GRAVID

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid. Helt utrolig. Har testet negativt to ganger for to og tre dager siden, men i dag viste den endelig gravid.

Nå må alle sammen følge etter.

Overrasket sambo isted. Pakket inn den digitale cb-testet som det stod gravid på. Han skjønte ingenting da han fikk den. Han trudde at jeg skulle være litt morsom å be om tillatelse til å teste igjen (han blir litt oppgitt over alle de testene jeg tar som blir negative), da han plutselig så at det stod gravid på den. Da ble han overrasket da.

Babystøv til alle sammen her. ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håper virkelig det går bra denne gangen. Hadde en sa i jula, så jeg er litt nervøs. Skal til gu i morgen. Skal sjekke om alt er bra etter sa (noen det helt sikkert er i og med at jeg er blitt gravid igjen)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8404617-er-s%C3%A5-gladgravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Neimen aite, hva er det jeg ser??? Fantastisk! Hurra for deg..

Tror seriøst det betur lykke å følges med meg her inne. Du er nr.3 som blir gravid som har fulgtes med meg.. He, he.. Nå må det vel være min tur snart??

Gratulerer så mye, og lykke til med spiren!

Klem

Hei tutta. Ja, er det ikke utrolig. Skjønte ingenting jeg. Hadde vanvittige menssmerter, men ingen tante kom. Testet to negative ganger før den viste positiv på mandag.

Nå er det helt klart din tur. Ønsker deg masse lykke til. Stå på.

Skal følge med deg jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...