Gå til innhold

Hvordan går det med treningen jenter?

Anbefalte innlegg

Var i England i helgen, og det var treningsrom og svømmebasseng der. Så jeg fikk trent fredag og lørdag, såå deilig å få trent skikkelig igjen!

I morgen skal jeg dra på nautilus. Blir nedtur å ikke klare å ha så tunge vekter på apparatene som jeg klarte før, men jeg skal nok bli sterk igjen;-) Denne gangen skal jeg klare å trene lenge, og ikke slutte etter 2-3 mnd. Jeg rekker kanskje å være ganske fornøyd til bikinisesongen;-)

Fortsetter under...

Hehe, jeg skal innrømme at her er det lite med trening om dagen. Men det er mest grunnet innfluensa`n. Så fort den er ute av kroppen min, så skal jeg komme meg igang igjen. Jeg jobber i treningsbransjen, så jeg føler et viss press der, gitt! hihi!

Må jo være klar til sommer`n! Hihi!

Keep up the good work, girls!

Kosmos!

Uff, stakkar. Ikke noe godt å ha influensa:-( Skjønner at det ikke blir mye trening da. Hehe, litt press hvis du jobber i treningsbransjen ja. Sliter med å holde motivasjonen oppe jeg. Skal ta bilde av med selv en gang i mnd, for å se resultatene, kanskje det hjelper.

Det som hjelper aller mest er støtten jeg får av dere da=) Skal jeg ikke få kul på magen, skal den jammen meg være stram og fin;-)

Klem!

Jeg prøver å få til 2 ganger i uka, men ikke alltid det går like bra... Går bra så lenge vi drar sammen, men så fort sambo ikke skal så har det lett for å skli ut for min del og ja.. :o) Trøster meg med at jeg har en aktiv jobb og at jeg går til og fra jobb som er en halvtime hver vei... Er alltids noe :o) Sklir foressten litt ut det og når det er så kaldt..heheh

ellemmelle: Hehe, er veldig flink til å finne grunner til å ikke trene jeg og. Skal begynne å trene med en venninne, men dropper det nok hvis hun ikke kan. Uff, jeg er ikke særlig glad i å trene egentlig, men veldig deilig når jeg først gjør det, og ihvertfall etterpå!=)

Bare Ine: Husarbeid er fin mosjon ja. Flink du er! Er ganske flink til å utsette husarbeid her;) Jeg har også støttet et treningssenter lenge, men nå skal jeg trene for pengene=)

Annonse

Takk :=)

Jeg er heldigvis på bedringens vei. Snørra har liksom stoppet opp - nesten.

Hihihi!

Det er nok ikke lenge til jeg få beveget litt på kroppen igjen. Ser frem til det, gitt. I tillegg jobber jeg som sagt i treningsbransjen, så det er veldig fokus på trening og spise rett.

God trim alle sammen!

Dreamer: Takk!

Ja, som du sa, om vi ikke har kul på magen, så kommer vi ihvertfall til å være veltrente! Tviler på at mannfolka våre klager på det :=)

Bare det er jo motivasjon nok til å stå på når det gjelder treningen! Ikke sant?

Annonse

Hei hei... hi hi, ja til sommeren skal vi jammen ta oss godt ut!

Var på trening igår, på SATS. Fy flaten for en hard time. Men jeg holdt ut. Skal kanskje komme meg på trening idag også, er blitt skikklig gira nå, håper det fortsetter.....

Jumpy-klem til alle friske og spreke jenter :)

Oj, klappe for deg! Så flink du er. Jeg skulle trene i dag, men hun jeg skulle trene med har blitt syk. Så da har jeg satt meg ned med en oppgave jeg MÅ få skrevet. Den er viktigere enn treningen, så da skal jeg trene straks den er ferdig. Håper hun blir frisk snart. Har ikke lyst til å dra dit helt alene første gang på leenge. Skal trene i morgen eller helgen, det SKAL jeg!;-)

Det nærmeste jeg har kommet trening de siste to ukene må være sex ... Hahaha! Fortsatt innfluensa så treningslysten er ikke på topp ... Hihi!

Men regner med å være back in business til helgen og da skal det trenes for hardet livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...