tsb06 Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 se på hjemmesiden til juliklubben ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. februar 2007 #2 Del Skrevet 26. februar 2007 Da må du åpne for meldinger på profilen din;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2007 nå har jeg åpna... (tror jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg fikk fortsatt ikke sendt deg noen melding... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Da må du også åpne opp for at vi skal få sendt deg en personlig melding med brukernavn og passord... ) Gå inn på profilen din og kryss av for at du vil motta melding! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 27. februar 2007 #7 Del Skrevet 27. februar 2007 tror jeg har gjort det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 #8 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm... Jeg går inn på profilen din, men får ikke klikket på send melding? (Det står ikke noe send melding der, altså, mener jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 27. februar 2007 #9 Del Skrevet 27. februar 2007 avansert dette, skal sjekke. har hukket av for den få-post greia på profilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 #10 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmmm... Jeg fikk det ikke til når jeg gikk inn i profilen din. Men når jeg la deg til som venn så fikk jeg opp mulighet til å sende deg melding... Så nå har du fått! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 #11 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann tsb06! Nå fikk jeg sendt til deg også. Fikk ikke opp mulighet til å sende deg melding heller, men når jeg la deg til som venn så fikk jeg sendt... Rart?! Men nå har du i hvert fall fått brukernavn og passord! Dere er velkommen til å lage en liten side der dere også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå