Gå til innhold

Hvor dum går det an å bli??!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ojojoj...det er alt jeg har å si til meg selv!

Hadde termin i går å vært i superform i det siste...så i dag slo jeg til med spinning!! Men det skulle jeg jo aldri gjort..hva tenkte jeg på?

Må bare le av meg selv...har vertfall lært.Men ligger her nå å kjennes ut som noen har banka meg skikklig...stiv og støl og verker i armer og ben.Kommer meg sikkert ikke opp av senga i natt når jeg skal på do...hehe.Jaja...da gjør jeg aldri det igjen etter termindato=) Råder alle andre til det samme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns at du var tøff jeg! Hadde aldri klart det jeg! kanskje det setter i gang fødselen for deg! ;)

Lykke til! :)

Skrevet

Hehe! Syns det var sprekt jeg! Hadde ikke kommet meg opp på sykkelen om jeg aldri så mye ville! hehe

Skrevet

12 dager til termin her, og driver fremdeles og spinner. Men jeg tar det roligere nå enn før jeg ble gravid da. (Selvom jeg får god puls og blir god og svett). Det heter seg at fysisk aktivitet kan sette i gang en fødsel, så jeg har stort håp ;-)

Skrevet

Nå fikk jeg meg en god latter her!! HA HA!!! Og hjelpe meg, -du må jo være riktig sprek da. Jeg har bekkenløsnong og får kynnere av og gå for fort over gulvet...;-)Tror jammen ikke jeg hadde kommet meg opp på sykkelen heller jeg. For ikke og glemme det synet det måtte ha vært for de rundt meg!!! Magen er jo så stor at jeg ser ut som jeg skal ha tvillinger!! (Ihvertfall føles det slik) hahaha. Du må la det bli igjen litt energi til fødselen også da!! Kan være du trenger det... ;-)

Skrevet

våknet dagen etter med rier...så nå har jeg vært på sykehuset et døgn.Kom hjem en liten tur nå for å prøve å slappe av litt.3 cm åpning og 6min mellom riene..så Spinning er tingen!!

så nå skal jeg prøve å sove mellom riene litt og gjøre klar til fødsel...skjer nok innen det neste døgnet

SPENNENDE=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...