Gå til innhold

Hvor bor vi? Vi vet jo hvor gamle vi er, men hvor er vi bosatt?

Anbefalte innlegg

Selv er jeg bosatt rett utenfor Oslo, ti minutter. Sammen mannen min. Vi er henholdsvis 24 og 27 år.

Ingen barn fra før. Vi mistet i MA i midten av uke 13, så vi håper vi kan bli prøvere igjen ganske snart.

Hva med dere jenter?

Klem!

Fortsetter under...

Jeg og sambo bor i Oslo, i bydel Nordstrand. Jeg er 20 og han 23.

Vi har ingen barn fra før. Tror at jeg har fått sambo litt på gli, han vil ikke at jeg skal begynne på pillene igjen ihvertfall;-) Håper at det bosetter seg noen i magen min før sommeren=)

Klem

Aha! Det er ikke langt unna her :=)

Vet du hva som hadde vært morro? Å møttes, vi som bor i Oslo området. Et lite BIM treff for oss :=) Kom aldri så langt på 1. tri. Men nå har vi jo muligheten igjen :)

Annonse

Hehehe! Sorry :=)

Du får ta turen til Oslo da :=) det hadde vært kjempekoselig!

Vi får tenke litt på det og høre om flere kunne tenke seg å treffes. Jeg for min del syns det hadde vært kjempekoselig!

Annonse

Jeg holder på å sjekke litt på nettet nå. Jeg finner heller ikke så mye gitt. Bare mange, mange nye da.. Selvsagt.

Men som en eller annne skrev her inne, vi får kjøpe foreldre og barn bladet og titte der. Kanskje mer aktuelt der?

Ja, så finner jeg kjempe gamle innlegg her på bim/dib!

Vet ikke om de som har skrevet dem er her lenger engang vettu!

Nå har ihvertfall sambo sagt at det er helt greit da, at vi bruker det som prevensjon.. Hadde jeg bare finni en!

Hvis jeg tør. får jeg være med på BIM treff eller...??

Jeg bor på Skedsmokorset (Ligger i skedsmo kommune for de som ikke vet...Man vet jo aldri...hehe)

Sambo er 27 og er 24... Hehe...Har en gull gutt på 3, men det vet dere...hihi

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...